تبليغاتX
" به خدا نگوييد كه مشكل بزرگ داريد به مشكل بگوييد كه خدای بزرگ داريد " اعتراض به تخلفات آشکار در انتخابات FBR تیم وست ویژن تبریز

 dexter می گوید:

موفقیت ربطی به شانس ندارد. موفقیت یک هدیه نیست که به شما ارزانی شود موفقیت یعنی کار بعلاوه شکست، مردم باید به تجارتشان آنگونه نگاه کنند که به بچه هایشان می نگرند .

بیاد بیاورید زمانی که کودک نوپا میخواهد شروع به راه رفتن کند .اولین قدم را لرزان برمیدارد و بزمین میافتد. آیا ما به او میگوییم چرا از تلاش دست برنمیداری. نه ما میدانیم او در نهایت یاد خواهد گرفت که چگونه راه رود .

در حال حاضر بزرگ شده ایم .آیا تمام افتادن هایمان را بیاد میاوریم؟

 نه در حال حاضر فقط راه میرویم.

موفقیت چیزی نیست که صرفا از روی تصادف اتفاق بیافتد. آنچه را که کاشته اید درو میکنید و این شما هستید که همیشه حق انتخاب دارید که چه چیزی را بکارید.

اولین قدم برای موفقیت اینست که طرز فکر خود را تغییر دهید. تغییر ذهنیت از یک شکست خورده به یک برنده .زمانی که شما طرز فکر فکر خود را تغییر دهید زندگی شما تغییر میکند.

منبع: تیم آموزشی وست ویژن

نوشته شده توسط محمد در تاريخ یکشنبه سیزدهم آبان 1386 و ساعت 12:7

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

بوی بد نفرت

معلم یک کودکستان به بچه های کلاس گفت که میخواهد با آنها بازی کند. او به آنها گفت که فردا هر کدام یک کیسه پلاستیکی بردارند و درون آن به تعداد آدمهایی که از آنها بدشان میآید، سیب زمینی بریزند و با خود به کودکستان بیاورند.

فردا بچه ها با کیسه های پلاستیکی به کودکستان آمدند. در کیسه بعضی ها 2، بعضی ها 3، و بعضی ها 5 سیب زمینی بود.

معلم به بچه ها گفت: تا یک هفته هر کجا که می روند کیسه پلاستیکی را با خود ببرند. روزها به همین ترتیب گذشت و کم کم بچه ها شروع کردند به شکایت از بوی سیب زمینی های گندیده. به علاوه، آنهایی که سیب زمینی بیشتری داشتند از حمل آن بار سنگین خسته شده بودند. پس از گذشت یک هفته بازی بالاخره تمام شد و بچه ها راحت شدند.

معلم از بچه ها پرسید: از اینکه یک هفته سیب زمینی ها را با خود حمل می کردید چه احساسی داشتید؟

بچه ها از اینکه مجبور بودند، سیب زمینی های بد بو و سنگین را همه جا با خود حمل کنند شکایت داشتند.

آنگاه معلم منظور اصلی خود را از این بازی، این چنین توضیح داد:

این درست شبیه وضعیتی است که شما کینه آدم هایی که دوستشان ندارید را در دل خود نگه می دارید و همه جا با خود می برید. بوی بد کینه و نفرت، قلب شما را فاسد می کند و شما آن را به همه جا همراه خود حمل می کنید. حالا که شما بوی بد سیب زمینی ها را فقط برای یک هفته نتوانستید تحمل کنید:

پس چطور می خواهید بوی بد نفرت را برای تمام عمر در دل خود تحمل کنید؟

منبع: تیم آموزشی وست ویژن

نوشته شده توسط محمد در تاريخ یکشنبه سیزدهم آبان 1386 و ساعت 12:2

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

دکتر بابایی:

بچه های ما هنوز ایمان ندارند!

همانطور که وعده داده بودیم مصاحبه آقای دکتر بابایی را در مورد تکنولوژی های ارائه شده توسط شرکت و برخی مسائل دیگر خدمتتان تقدیم می کنیم ...

ـ آقای دکتر شاهراه الکترونیکی چیست؟

شاهراه یک مجموعه شبکه ای از رفتارهای الکترونیکی است که با یک پروتکل خاصی بین ندهای شبکه رد و بدل میشود و حامل اطلاعات الکترونیکی در زمینه مباحث مالی می باشد که دارای استانداردهای خاص خود میباشد همچنین هر شرکت استانداردهای خاص خودش را دارد مثلا" ویزا مطابق با استاندارد خود کار میکند و هیچ وابستگی به مستر ندارد و یا شرکت شتاب دارای یک پروتکل خاصی با استانداردهای جهانی می باشد که هر کس بتواند وارد شاهراه الکترونیکی آنها شود٬ می تواند تبادل مالی از قبیل دریافت و پرداخت و ... را انجام دهد.

ـ با توجه به توضیحات شما آیا شاهراه الکترونیکی همان GATEWAY میباشد؟

نخیر، GATEWAY یک واسط بین Processor (پردازشگر) و N-USER میباشد که میتواند بانک، شرکت و یا ... باشد و خودش درون شاهراه قرار میگیرد. وقتی میخواهید وارد شاهراه شوید باید از یک GATEWAY بگذرید.

ـ چه مزیتی دارد؟

مثل این است که شما میخواهید وارد خانه ای شوید وقتی کلید را داشته باشید چه مزیتی دارد؟ کلید ورود به شاهراه های الکترونیکی دنیا GATEWAY میباشد مثل حال حاضر که ساختار شاهراه های ایران بیمار هستند. چون هیچگونه امکان ورود به آنها وجود ندارد و نمی توان دریافت پول انجام داد.

شرکت کارتهایی را صادر میکند که همDEBIT میباشد هم CREDIT تفاوت این دو در چیست؟

DEBIT هر آنچه که پول در اختیار شما هست میتوانی برداشت کنی و CREDIT روشی است که بانک اعتبار در اختیار افراد قرار می دهد.

اما در پروتکلهای جهانی این بحث متفاوت میباشد زمانی که شما FULL DEBIT هستید به هیچ عنوان نمی توانید از سایت هایی که فروش اینترنتی به مشتریان دارد خرید کنید و آن شرکتها نمی توانند از شما پول کم کنند و به حساب خودشان واریز کنند. ولی FULL CREDIT ها به شما اجازه برداشت پول از دستگاههای ATM را فقط تا محدوده ای می دهد و بقیه آن را باید خرید انجام دهید. یکی از بزرگترین مزیت هایش این است که هم در تمام دنیا کار می کند و هم میتوان از طریق سایت اقدام به خرید کرد و یکسری کارت ها میباشند که هم DEBIT هستند و هم CREDIT و شما هم میتوانید از طریق ATM ها و SHOPING ها خرید  یا ترانسفر مالی انجام دهید و هم خرید اینترنتی انجام دهید ولی به نسبت FULL CREDIT محدوده کمتری را در سایتها در بر میگیرند. کارتی را که ما صادر میکنیم 200 دلار هزینه صادر شدن آن میباشد. حداقل 100 دلار نیز افراد باید در حساب خود در مرحله اول قرار دهند.

ـ  سیستم VOIP   ما دارای چه ساختار و استانداردی می باشیم؟

در این سیستم ما بالاترین استاندارد را در زمینه انتقال اطلاعات که استاندارد 729 می باشد را دارا میباشیم که بالاترین کیفیت تضمینی صدا را میدهد و نکته دیگر اینکه دستگاه ما کاملا" با سخت افزارهای دنیا سازگار میباشد چون از این لحاظ هم دارای استاندارد بالایی میباشد و نکته دیگر تعداد استفاده همزمان از دستگاهها در دنیا می باشد که دستگاه و سیستم ما دارا میباشد مثلا" همزمان 10000 نفر میتوانند از سیستم VOIP در نقاط مختلف دنیا استفاده کنند.

روی دستگاه 6 ماه گارانتی میدهیم. لازم به یادآوری هست که ما پیش فروش دستگاهها را شروع کردیم و انشاا... در کمتر از 20 روز آینده دستگاه به دست مدیران فروش خواهد رسید.

ـ GSM VOIP چه دستگاهی است و چه مکانیزمی دارد؟

این دستگاه که مانند تلفن همراه می باشد و ۲مد می باشد شما میتوانید با قرار دادن سیم کارت شخصی خود از آن استفاده کنید، بدین صورت که با داشتن سیستم GPRS که الان بر روی اکثر تلفنهای همراه میباشد از VOIP آن بصورت رایگان استفاده کنید و کاملا" قابل حمل به تمام نقاط میباشد. بصورت ساده تر هم VOIP میباشد و هم موبایل.

ـ برخی میگویند سیم کارت تلفن بین المللی در ایران کار نمیکند؟

نخیر اینگونه نیست  بلکه مشکلی که در ایران وجود دارد این است که بخاطر ساختار بسیار ضعیف مخابراتی، کشور ما در دریافت رومینگ افراد مشکل دارند مثلا" سیم کارت دبی من نیز در ایران دارای مشکل است ولی بدان معنا نیست که سیم کارت من مشکل دارد. سیم کارت ما در تمامی دنیا از قبیل دبی، ترکیه و مالزی بسیار راحت تماس برقرار می شود.

ـ هدف وست ویژن از حضور در نمایشگاه الکامپ چه بود؟

اول از همه معرفی این چند تا تکنولوژی که آورده ایم. و همانگونه که خودتان ملاحظه کردید بانکها با شگفتی تمام حاضر هستند با ما کار کنند چون هیچ شرکتی در ایران GATEWAY ندارد و در خاور میانه نیز فقط 3 شرکت دولتی دارند.

ما دنبال فروش در الکامپ نبودیم بلکه دنبال اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم و آشنایی آنها با این تکنولوژیها بودیم چون سود ما در گرو میزان سواد عموم مردم میباشد.

ـ آقای دکتر برخی اعتقاد دارند که شرکت GATEWAY VOIP ویزا و مستر کارت با قابلیت زیاد سیم کارت بین المللی ، بانک و غیره را آورده ولی به ما چه ربطی دارد اینها چگونه موجب افزایش سود ما می شوند؟

من متاسفم که تحلیل بسیار ضعیفی اینان دارند چون سود زیاد و همیشگی در تداوم حضور و بنیه قوی شرکت می باشد و ما با گذشت نزدیک به سه سال هنوز هستیم و نه زیر زمینی شدیم و نه سال اول جمع کردیم و بریم، تازه ما به لیدرها فشار می آوریم که سوادتان را بالا ببرید چون اگر توانمند نشوید دیگر ما حاضر به همکاری با شما نیستیم. میدانید که ضرر در از دست دادن لیدر میباشد ولی ما حاضریم این ضرر را بدهیم چون بلند مدت فکر میکنیم. اگر VOIP میآید، VOIP برای شماهاست.

 و از همه بیشتر برای آن لیدرهایی متاسفم که اطلاعات را به آنها میدهیم ولی متاسفانه توانایی انتقال آنها و همچنین تحلیل خواسته های ما و کانالیزه کردن بچه ها را ندارند. یا ویزا برای بچه هاست همین الان ما حاضریم به فروش برسانیم ولی لیدرها متاسفانه نمیدانند باید چه کار کنند و اگر ما بصورت وسیع در بین بچه های خودمان اطلاعات را توزیع نمی کنیم به این دلیل است که در گذشته تجربه های بسیار بدی را داریم و اطلاعات طبقه بندی شده منتقل نمی شود. شما کمی فکر کنید با این بازار تشنه ای که در کشور در خصوص محصولات ما وجود دارد من نمیتوانم با تبلیغات در سطح جامعه محصولاتمان را بفروش برسانم؟ ولی من تمامی محصولات را وارد پلن درآمد زایی بچه ها میکنم. فقط متاسفم برای این طرز فکر ...

ـ برخی نیز میگویند که وست ویژن دیگر حرفی برای گفتن ندارد و دکتر بابایی خودش پلن را خوابانده؟

ما نخواباندیم بلکه داریم تصفیه میکنیم و من خودم خواستم. خواباندن یعنی از بین بردن ولی ما تازه داریم به پلن جان میدهیم زمانی که از بانک و بیمه صحبت کردیم همگی گفتن دروغ است چون مغز کوچک برخی بیشتر از این جا نمیگیره، اینها به دنبال این هستند که 1-2 میلیون پول در بی آورند و بعدش هم بروند ...

افرادی که مدام جای خود را عوض میکنند خودشان را بی اعتبار میکنند. ما به دنبال افرادی بودیم که علاوه بر اینکه به دنبال پولهای مشروع میلیونی و دائمی هستند به کار خودشان هم ایمان داشته باشتد متاسفانه بچه های ما هنوز ایمان ندارند که شغلشان بازاریابی شبکه ای است.

هر وقت به من میگویند برخی به ما بدو بیراه میگویند، من میگویم بگذارید بگویند چون اینها هر جور که فکر میکردند خواستند برعلیه ما کاری کنند ولی نتوانستند و الان رو آورده اند به بدو بیراه گفتن و آنقدر هم مرد نیستند که بیایند و رو در رو حرفشان را بزنند بلکه رفته اند در گوشه ای پنهان شده اند و مشغول حرافی هستند. من گفتم بانک را می آورم و اگر تا عید آنرا نیاوردم برای همیشه از کارمان خداحافظی میکنم، آنهایی که میخواهند تنشان بلرزد از الان بلرزد و آنها هم که فکر میکنند دروغ است بگذار فکر کنند.

بانکی که حساب باز میکند و تراکنش مالی دارد و ویزا را با نام خودش صادر میکند. در ضمن اگر عقل و شعور در مغز افرادی که فکر میکنند تحلیل گر هستند، باشد. متوجه می شوند که وست ویژن فعلی فقط برای ما هزینه است ولی ما هزینه را میدهیم تا خودمان را برای آینده آماده کنیم و اگر نتوانیم لیدر ها را برای انجام کارها تربیت کنیم و لیدرها مثل سابق باشند شرکت را از حالت بازاریابی شبکه ای به حالت کاملا" تکنولوژی تبدیل خواهیم کرد.

در آخر هم باید بگویم که من با افتخار به راهم ادامه میدهم و لیدرها و بازاریابان هم با افتخار به کار خودشان فکر کنند و ادامه بدهند.

منبع: The Best Of Leaders

نوشته شده توسط محمد در تاريخ شنبه دوازدهم آبان 1386 و ساعت 14:3

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

ما که نفهمیدیم چند همکار وبلاگر چه کسانی هستند نگاه کنید تا شاید شما بفهمید!

شنبه 12 آبان1386 ساعت: 12:42

توسط:چند همکار وبلاگر

اخطار ! در صورت ادامه به کارتون از لیست پیوندهای ما حذف خواهید شد . راهی که شما در پیش گرفته اید به ترکستان است .

 وب سایت   پست الکترونیک

 

[ نظر خصوصی ]

 

وست ویژن را ساده به دست نیاورده ایم که ساده از دست بدهیم!

نوشته شده توسط محمد در تاريخ شنبه دوازدهم آبان 1386 و ساعت 13:22

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

دوست واقعی کیست؟

مدتی است که ما دست به انتقاد زده ایم و تعدادی از خوانندگان عزیز ما را دشمن وست ویژن و آقای دکتر بابایی معرفی کردند و خود را دوست، حال میخواهیم در مورد دوست واقعی مطلب بنویسیم و خود شما خوانندگان را قاضی قرار میدهیم تا خود قضاوت کنید که ما دوستیم یا دشمن؟

دوست واژه ای 4 حرفی غریب و نا آشنا مثل رویا می ماند گذرا و ناپایدار همچون سرابی در صحرای خیال آری در این دنیا فراوان اما در قلب ما نایاب.

دوستی رو فقط در یک کلمه میشه پیدا کرد آن هم فقط در صداقت و چون خیلی کم امکان پیدا کردن انسان و دوست صادق هست پس فقط یک نفر هست که میتوانیم با او دوست باشیم و آنهم خود ذات پاک هر انسان که باید حداقل با خودمون صداقت را داشته باشیم آنوقت میبنیم که آیا ما میتوانیم دوست خوبی برای دیگران باشیم یا نه؟

یک دوست واقعی کسی است که وقتی همه تو را ترک کرده اند با تو می ماند.

یکی از راههایی که انسان میتواند به عیوب خود پی ببرد معاشرت با دوستان خوب است.

دوست تو کسی است که تو را از کارهای زشت باز دارد و دشمنت کسی است که کارهای زشت تو را نیک جلوه دهد.

امام صادق (ع) می فرمایند: «محبوب ترین برادر نزد من کسی است که عیوبم را به من اهدا کند.»

 « تحف العقول ، ص 273 – اصول کافی – وسائل شیعه »

پس کسی که ادعای دوستی می کند ولی عیوب انسان را تذکر نمی دهد و هر گونه نقص و عیبی که می بیند بی تفاوت از آن می گذرد دوست واقعی نیست و چه بسا دشمن انسان (هر چند از روی دشمنی) خدمتی به انسان می کند و عیوب او را تذکر می دهد، که اگر تذکر نمی داد او نمی توانست به سادگی به عیوب خود پی ببرد.

از صـحبـت دوستــی بـرنجـم                                     کاخلاق بدم حسـن نماید

عـیـبـم هـنــر و کـمـال بـیـنـد                                      خارم گـل و یـاسمن نماید

کو دشمن شوخ چشم بیباک                                       تـا عیـب مـرا به من نماید

همانگونه که عیب جویی زشت و حرام است کتمان عیب نیز خیانت است زیرا مومن باید مانند آیینه باشد و زشتیها و زیباییهای برادر دینی خود را نشان بدهد منتها به خود او نه به دیگران، که شأن آیینه همین است. (البته ما خواهان این بودیم که با خود شرکت رابطه نزدیک داشته باشیم تا انتقادات را مستقیما به گوش شرکت برسانیم و الان هم که در وبلاگ دست به انتقاد زدیم به ناچاری است.)

امام صادق (ع) فرمودند: « کسی که برادر دینی خود را گرفتار عمل ناپسندی می بیند و می تواند او را از این کار باز دارد اگر چنین نکند به او خیانت ورزیده است .»

 « بحار الانوار چاپ بیروت ، ج72/ص65»

حال ببینیم دیگر ائمه در این باره چه میگویند:

امام سجاد علیه السلام:

با پنج دسته رفاقت مکن:

با دروغگو :زیرا او همانند آب نما دور را برای تو نزدیک جلوه می دهد و نزدیک را دور.

با کناهگار: که تو را با یک لقمه و با کمتر از آن می فروشد.

با بخیل: که در آن موقعی که نیاز فراوان به مال داری به تو کمک نمی کند.

با احمق: که می خواهد به تو نفع برساند ولی چون نادان است به تو ضرر می رساند.

با آنکسی که با خویشاوندانش ناسازگاری می کند و از آنها دیدن نمی کند که در قرآن کریم در سه مورد ملعون معرفی گردیده است.

امام محمدباقر علیه السلام:

 با کسی دوستی کن که در حالیکه تو را پند می دهد گریه ات بیندازد و با آنکس که به تو خیانت می کند و تو را می خنداند دوستی ننما و بزودی روز رستاخیز برپا می شود و در پیشگاه خدا می رود و حقیقت را در می یابد.

امام صادق علیه السلام:

 دوست باید دارای این امتیازات و علامتها باشد :پشت سر و پیش رو نسبت به شما یکسان باشد. خوبی شما را خوبی خود بداند و ناراحتی شما را ناراحتی خود. آنگاه که به ریاست و مالی رسید عوض نشود. در کاری که از دستش برمی آید نسبت به شما کوتاهی نکند و به هنگام سختیها و ناراحتیها تو را رها نکند.

امام صادق علیه السلام:

 آن دوستی که علیه شما سه مرتبه عصبانی شد و در حال عصبانیت به شما بدگویی نکرد، برای دوستی باارزش است و او را برای خود حفظ کن.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ شنبه دوازدهم آبان 1386 و ساعت 12:23

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

وست ویژن را ساده به دست نیاورده ایم که ساده از دست بدهیم!

خوب تا اونجایی که دیدید و خوندید ما و 2-3 تا از وبلاگها دست به حرکت متفاوتی زدیم! که برداشتهای متفاوتی رو در پی داشته، که به مزاج برخی ها سازگار نبوده!

 اما هر فکری می کنید بکنید.

مهم اصل کار یا همون هدفه، هدفی که خیلی ها از فهمیدن اون عاجزن.

اول باید خودم رو معرفی کنم.

اسم من نوید، 21 سالمه، و از اعضای تیم تبریز هستم و جز اشخاصی هستم که در نوشتن وبلاگ  کم و بیش به آقا محمد کمک می کنم.

در تاریخ 1/1/2006 در وست ویژن خرید زدم، قبل از آن هم نزدیک به 2 ماه تحقیق کردم، و مثل اکثر افرادی که جو گیر میشن و نتورک رو انتخاب کرده اند وارد این کار نشدم و هر جور نتورکی رو هم بگید پرزنت شدم و قبل از ورود به وست ویژن، جز مخالفان سرسخت نتورک بودم، خلاصه کا رو شروع کردیم، ولی بعد از 2-3 روز در گفتگوی ویژه خبری  شبکه 2نام وست ویژن رو بعد از گلدکوئست بردن که این هم جز شرکتهای غیر قانونیست! (دقیقا زمانی بود که مجلس قانون مبارزه با شرکتهای هرمی را برای دومین بار به شورای نگهبان فرستاده بود) اون لحظه هیچ وقت یادم نمیره، عرق سردی  تمام بدنم رو گرفت، اما یه احساسی در وجودم بود که می گفت وست ویژن خواهد ماند.

اون زمان خیلی ها  از بدنه وست جدا شدند، اونم با چه تعادل هایی800، 1000و ...

منم با تعادل 0، اما من وست رو کنار نگذاشتم، درسته 4-5 ما ه با تعادل 0 موندم ولی تصمیمم رو گرفته بودم، موفقیت چیزی نبود که بشه یک شبه بدست آورد.

حتی بالاسری مون هم مارو تنها گذاشت، از یک طرف موج منفی و از یک طرف از دست دادن لیدر!

خلاصه یه جوری تونستیم با آقای تایماز ولیزاده تماس بگیریم  و تا حدودی مشکلاتمون رو حل کنیم.

حال سخنم با کسانی است که فکر می کنن ما با وست ویژن دشمنیم، وست ویژن را کنار گذاشته ایم  یا در صدد تخریب وست ویژن هستیم یا توانایی این رو نداریم كه وست ویژن رو كار كنیم!

از شما یک سوال دارم، شمایی که به ما اعتراض می کنی یا در وبلاگت با کنایه حرف می زنی یا تویی كه دم از ایمان راستین می زنی!؟

چقدر در وست ویژن تلاش کردی و چقدرسود کردی؟ ومن چقدر تلاش کردم و چقدر سود کرده ام!

سخنم با کسانی است که به ما تهمت میزنند!

وقتی میگویید که ما به وست ایمان داریم، درست است که آن موقع ها وست چیزی برای عرض اندام نداشت یا آن موقعها محصول نبوده یا غزالها گردن شکسته بود و...

خوبه که شما اون غزال گردن شکسته رو دیده بودید ما اصلا غزال ندیده بودیم که حالا گردنش رو هم شکسته باشند.

اگر صحبت از بحران است که ما همشون رو دیدیم!

اخبار صدا وسیما، اونم نه یکبار - اخبار روزنامه ها- هک شدن دامین سایت - پلمب دفتر- رفتن لیدرها- بسته شدن سایت - نیامدن محصولات وتازگی ها هم كه رفتن لیدرهامون (كه مشكلش هم حل نشده باقی مونده).

ولی من موندم اونم با تعادل 0(صفر)

آیا شما می تونستید با تعادل 0 (صفر) 4-5 ماه صبر کنید؟

نمی دونم شاید من لیاقت وست ویژن رو نداشتم كه تعادلم صفر مونده بود؟

اونایی هم که می بینید دم از ایمان میزنن وتا حالا موندن، از وست ویژن سود کردن که موندن، بخدا اگه سود نمی کردن اینجوری صحبت از ایمان نمی کردند (ایمان از نوع پولی)

خیلی  از شماها بودن که صحبت از ایمان می کردن.

شاید  من معنی ایمانو نمی دونم که 200000 تومان هم سود نکردم.

 ولی نزدیک به 2 ساله که همه منو مسخره میکنن و میگن "از وست ویژن چه قدر سود کردی که خودت رو این طوری می کشی! حتی بالاسریهام منو مسخره کردن و بهم خندیدن، فکر می کنید کم دشنام شنیدیم (فقط بخاطر این که تعادلمون پایینه).

شاید اگه دکتر بابایی رو نمی دیدم خیلی وقت بود که وست رو کنار گذاشته بودم!

اما وقتی دکتر رو دیدم حس عجیبی بهم دست داد انگار که دنیا رو بهم دادن، آینده رو تو چهرش دیدم (شاید به قول بالاسریهام 2 ساله که دلت رو به اینا خوش کردی)، بذار هر جوری می خوان فکر می کنن!

یه گله هم دارم:

چرا فقط بالاسریها...؟ چرا فقط تاپ لیدرها...؟ چرا فقط بالا بالایی ها...؟ چرا فقط جلسه دکتر بابایی با بالا بالایی هاست؟ مگه ماها آدم نیستیم؟ فقط بخاطر پایین بودن تعادل؟

وقتی که با دکتر بابایی جلسه ای آموزشی هست فقط آدمای تکراری اونجا هستن چرا نمی خواهید جمعتون پذیرای آدمهای دیگه باشه که مشتاق و عاشق وست ویژن هستن!

هر اطلاعاتی یا هر چیزه دیگه که میاد اون بالا بالاها گیر می کنه و پایین نمی یاد مثل اینکه تو گلوی وست ویژن مونده! باید چاره ای کرد تا وست ویژن رو خفه نکنه!

ما هم مثل آدمای بدبختی هستیم که به دهن اونها نگاه می کنیم، تا اگه تیکه ای اضافه بیاد یا لقمه ای اضافه اومد ما هم بخوریم!

بخدا این حق ما نیست که این جوری بلاتکلیف بمونیم!

این همه مدت صبر کردم که نتیجه بگیرم، (منتی هم برای هیچ كس نداره، چون این خواسته قلبی من بوده) نتیجه بگیرم و به خیلی ها ثابت کنم که اولا من می تونم، دوما شماها نمی تونید وست ویژن رو با عقل ناقصتون درک کنید (خیلی ببخشید، موندم که پوز خیلی ها رو بزنم به خاک).

ماها تا بحال نموندیم که فلانی تو وبلاگش یا نظری که میده برای ما درجه ایمان تعیین کنه، چون ایمان یه چیزیه تو درون آدم، و هر کسی صلاحیت اینو نداره که برای ما خط و نشون تعیین کنه یا به ما تهمت بزنه چون حقش رو نداره!

مثال ما ریختن برگهای زرد نیست، بلکه کندن برگهای سبزه!

در جواب بعضی از دوستان باید گفت شاید شماها از ما بهترونید؟

ما مثل بعضی ها سرباز نبودیم که موقع حمله فرار کنیم ما عاشق وست ویژن هستیم و عاشق هر کاری برای معشوقش می کنه!

ما چیزی زیادی نمی خواهیم، فقط میخواهیم از بلاتكلیفی در بیاییم و فعالیتمون رو شروع کنیم، ما 5 ماهه داریم می گیم ما بلاتکلیفیم ولی کو گوش شنوا. 2 ساله که صبر کردیم این 4-5 ماهم روش ولی ... .

در جواب اونایی كه خود رو دایه مهربان تر از مادر می دونن باید گفت كه: اون موقعی كه بچه های تیم رو (یكیش داداش من و آقا محمد) كه مامورین تو ارومیه گرفته بودن آیا شما مامور و فهموندی!؟ داداشم مامور رو پرزنت كرد! آیا جراتش رو داری مامور رو پرزنت كنی!؟

چرا فكر می كنید فقط شماها دلسوز وست وی‍‍‍ژ‍ن هستید ؟ در مورد دكتر بابایی هم اینو باید بهتون بگم كه اگر به اندازه بعضی ها ایشون رو نشناسیم كمتر هم نمی شناسیم!

خیلی جالبه، انتقادهای ما شده خسته كننده جان دكتر بابایی؟ ولی كارهای بعضی ها شده مرحم جان دكتر بابایی !الله العلم!؟

همه می دونن:

"هیچ كس اجازه ناز كردن برای وست ویژن رو نداره" این حرفه دكتر بابایی! ما سهلیم، به قول دكتر بابایی "من هم اجازه ناز كردن ندارم".

در ثانی انتقادهای ما ربطی به ذات  وست ویژن نداره، بلكه گله از بی لیاقتی بعضی ها داره كه لباس میش پوشیدن اما گرگند، اونم چه گرگهایی!!!

مگه كم دیدیم آدمایی كه دم از عشق و عاشقی برای وست میزدن اما وست رو به ثمن سوییس كش یا آسو و ... فروختن، فكر نكنم كه نام بردن این افراد لازم باشه، همه خوب می دونن كه اینا كی هستن، در ضمن ماها مثل بعضی ها ... نبودیم كه توی زباله دیگر نتوركها از بوی لجن اونا خفه بشیم!

من یا بهتر بگم ما ... وست ویژن رو با كل نتوركهای دنیا عوض نمی كنیم، می دونی چرا؟

چون بابایی رو دوست داریم نه مثل شما در رو بلكه از ته قلب. این حرف دل من، محمد، ترنادو، یا هركسیه كه  معنی ایمان رو خیلی خوب می دونه!

می دونید چه كسایی از وست ویژن فرار كردن؟ اونایی كه نمی دونستن.

این سخنان یا انتقادها درد دل خیلی هاست كه عاشق وست هستن ولی دستشون به هیچ جا بند نیست، یك گله هم دارم كه چرا ما رو 4-5 ماهه ترد كردین؟ مگه ما ... .

 امیدوارم كه جناب دكتر بابایی فكری بحال ما  بكنند، كه این خواهش برای چندمین بار است.

 مطمئنم جناب آقای دكتر بابایی من و آقا محمد رو خوب می شناسن. بعضی ها می خواهند باور كنند می خواهند باور نكنند، چون از دل ما خبر ندارند، و با تحلیل ها و برداشتهای سطحی شون نمی تونن ذره ای از ایمان ما به وست ویژن و دكتر بابایی رو كم كنن.

آقای دكتر بابایی امیدوارم شكی به ایمان ما نداشته باشید، مطمئنم كه شما دوست و دشمن را خیلی خوب می شناسید.

در آخر می دانید چرا با وجود اینكه 2 ساله درآمدی از وست ویژن نداشتم، ولی اونو كنار نگذاشتم؟

"چون وست ویژن رو ساده بدست نیاورده ام كه ساده از دست بدهم"

نوشته شده توسط نويد در تاريخ شنبه دوازدهم آبان 1386 و ساعت 11:17

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

ما خواهان عدالت علی هستیم

امروز وقتی وارد وبلاگ شدم دیدم تعدادی از دوستان و دشمنان نظر گذاشته اند. در بین این نظرات به نظر فردی برخورد کردم که هیچ از تاریخ اسلام اطلاعی نداشت و هرچه لایق خود بود به من و ترنادو نسبت داده بود  امروز میخواهم جواب دندان شکنی به این دوست عزیز که خود را بینام معرفی کرده بدهم.

نظر این دوست عزیز:

نویسنده: بینام

من نمیدونم چرا اینقدر ادعا دارید ونسبت به وست احساس مالکیت می کنید؟ هنوز نه کسی از مسئولین شرکت خدای نکرده مرده نه در شرکت بسته شده! انگار نمی فهمید که بلاک شدن طبق یک سری قوانین نرم افزاریه. کسی با شما یه نفر خصومت شخصی که نداره. شما که نمی خوای ورودی بگیری نگران چی هستی؟ طلحه وزبیر هم خودشونو دوست پیامبر می دونستند! دوستی شما دوستی خاله خرسه ست! اگر قبلا" جو می دادی برای دل خودت بوده اینهمه منت نداره. تو کار خودت رو بکن چرا هی توجیه میکنی و دیگرانی رو که با وجود داشتن همین مشکلات منتظرند می بری زیر سئوال؟ حالا همه دشمن شدند تو و ترنادو دوست؟ نمی دونم اصلا" به ذهنت هم می رسه که شاید داری با این کارات خستگی دکتر بابایی رو بیشتر می کنی؟ اینهمه ادعا داری هنوز نفهمیدی نت ورک یک سلف سرویس است؟ ایراداتی که تو می گیری مستقیم از آقای دکتر است دیگه چرا تو لفافه حرف می زنی؟ یعنی تو بیشتر از آقای بابایی می فهمی چی به صلاح شرکت است؟

قبل از جواب دادن، این دوست عزیز را با قسمتی از تاریخ اسلام آشنا میکنم:

1- حضرت على (ع) از آغاز مردم را به عدالت خواهى دعوت کرد و تا آخر هم چنان پایدار بود و در تمام مراحل عدالت را رعایت مى کرد.

رسول خدا(ص) جمله تاریخی را در باره ی علی(ع) فرمود:

«او خشن ترین فرد است در ذات خدا»

یعنی علی آنجا که پای امر الهی برسد، از هرگونه مصانعه و ملاحضه کاری به دور است. مصانعه و مصانعه دوستی نوعی ضعف و زبونی است و نقطه مقابل خشونت اصولی است که نوعی شجاعت و قوت است.

علی (ع) افراد فرصت طلب را سرکار نگذاشت:

طلحه و زبیر خدمت على (ع) عرض کردند با تو بعیت کردیم که ما را بر دیگران برترى دهى در کارها با ما مشورت نمائى و در عطا مزیت قائل شوى، با این همه خدمت که در راه اسلام کردیم تو بین ما و سایرین فرقى نمى گذاری. ما از تو حمایت کردیم ولى اکنون مالک اشتر و حکیم بن جبله را به ولایت مى گمارى باید ولایت بصره و کوفه را بما بدهى و الا ما نمى توانیم به همکارى خودمان ادامه دهیم.

على (ع) فرمود:

قبل از شما گروه دیگرى هم براى اسلام کوشش کردند ولى براى خدا کردند جزا هم از خدا مى گیرند. از خدا بترسید و فساد نکنید.

دوست عزیز طلحه و زبیر دوست پیامبر بودند اما دشمن علی شدند پس شما اول مطالعه تاریخی خودت را افزایش بده بعد حرف بزن.

این شمایید که مانند طلحه و زبیر دارید چرب زبانی میکنید که آقای دکتر بابایی به شما نظری داشته باشند.

2- وقتى معاویه دستور داد قرآنها را بر سر نیزه کنند. على فرمود دروغ مى گویند با آنها بجنگید.

اما خوارج گفتند با قرآن بجنگیم؟! ما براى دفاع از قرآن به جنگ آمده ایم.

حال دوست عزیز فکر نمیکنی شما هم مانند خوارج باشید؟؟؟

خوارجی که على را ناچار کردند جنگ را متوقف سازد و حکمیت را بپذیرد. و بعد همین ها بر على شوریدند که چرا حکمیت را پذیرفتى و باید توبه کنى. و در نماز به او اقتدا نمى کردند و مى گفتند کافر شدى.

خوارج مردمى عابد و متنسک و تنگ نظر بودند، شبها عبادت و روزها غالبا روزه بودند. پیشانیها از کثرت عبادت پینه کرده بود به احکام ظاهرى اسلام سخت پایبند بودند ـ به عقیده خود سخت مقید بودند ـ جاهل و نادان بودند و کج فهم ـ به عنوان امر به معروف و نهى از منکر قیام کردند ـ جاهل بودند و آیه ان الحکم الا لله را بد تفسیر مى کردند و به تفسیر امام و رهبر گوش نمى دادند.

دوست بینام به خودت و همکیشان خودت نگاه کن آنوقت خواهی دید که شما همچون خوارجی هستید که امروز با آقای بابایی بیت کردید اما در لحظه آخر ایشان را تنها خواهید گذاشت.

3- دوست بینام ما آنقدر به وست ویژن و آقای دکتر بابایی ایمان داریم که مطمئن هستیم هیچ وقت در وست ویژن بسته نخواهد شد و اینرا هم میدانیم که بلاک شدن یک سری قوانین خود را دارد اما این یک سری قوانین آیا بیش از دو، سه ماه طول میکشد؟

اگر به ما جواب منطقی بدهند ما باز منتظر خواهیم بود اما ...

4- من اگر نمیخواستم ورودی بگیرم دیگر نیاز نبود وبلاگ بنویسم تا کوته فکرانی چون شما نظر بدهند.

5- آقای بینام تو هم مرد باش و خودت را مثل ما درست معرفی کن نه اینکه مثل نویسندگان وبلاگهای شاکی خودت را مخفی کنی.

6- آقای بینام گفتی نتورک یک سلف سرویس است. خوب منم قبول دارم اما یک سوال از توی آقای بافهم دارم آنهم اینکه:

 از کجا و چه چیز!!!؟؟؟ از دفتر شرکت یا از دفتر تاپ لیدر شرکت!!!؟؟؟

7- بعضی افراد که باعث از هم پاشی تیمها شده و میشوند وقتی از آنها انتقاد میکنیم برای این است که آقای دکتر بابایی بدانند با چه کسانی کار میکنند و اگر شما این را به خود آقای دکتر بابایی ربط دهید که این از کوته فکری شماست.

ما خواهان عدالت علی هستیم نه اینکه بعضیها بخورند و ما فقط تماشاچی باشیم.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ جمعه یازدهم آبان 1386 و ساعت 21:20

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

مقالات و مطالعات نظری وکاربردی تجارت الکترونیکی

مقدمه

اگر کمی واقع بینانه به اطراف نگاه کنیم می بینیم که دوران سکون و ثبوت عصر صنعت به تدریج جای خود را به تغییر و تحول دائمی عصر اطلاعات و دانش داده است این تغییر و تحول دائمی عصر اطلاعات و دانش است . این تغییرو تحول در حوضه کسب و کار به مراتب شدیدتر از سایر حوزه های زندگی بشری می شد. دهۀ 90 میلادی جهان ناظر انقلاب دوم فناوری اطلاعات وپیوند آن با فناوری ارتباطات بود، که مولود آن فناوری ارتباطات می باشد که پدیده تجارت و کسب و کار الکترونیکی از مهمترین نمونه های این فناوری جدید است.

با توجه به رشد این تجارت در کشور ایران که یک کشور درحال توسعه است باید نقاط قوت وضعف این شیوه جدید تجاری مورد بررسی قرار گیرد ، چرا که تجارت الکترونیک به عنوان یک پدیده ی  نوظهور در ایران چه در سطح کلان - کشور- و چه أؤ ُيح خورد - سازمان - باعث اثرات چشمگیر و غیر قابل تردیدی شده است.

...

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ جمعه یازدهم آبان 1386 و ساعت 19:36

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

ما دشمن وست ویژن نیستیم

با سلام خدمت تمامی عزیزان وست ویژن

گویا  مطالبی که در وبلاگ گذاشته ام چندام مورد رضایت بعضی از دوستان قرار نگرفته

عیبی ندارد این مسئله مشکلی نیست چرا که همیشه مطالبی که از قلمی خارج می شود راضی و ناراضی به همراه دارد

اما ناسزا گوئی و تحمتهای ناروا به گروه ترنادو TORNADO GROUP  دیگر چرا؟ نسبتهای بدی که به ما میدهی جناب آقای  یوسف  یا شما دوست بینام یا شما سرکار خانوم مینا و بنده را دشمن وست ویژن قلمداد می کنی دیگر چرا؟  اگه من یا مدیران دیگر وبلاگها از مشکلات نگیم پس کی بگه ها ...؟؟؟؟؟

عزیز دل من دوست واقعی وست ویژن تو نیستی که دلت میخواهد که همش  تعریف و تمجید از وست بشنوه نه عزیز این طرز رفاقت نیست.

میدونی فرق گروه آموزشی ترنادو یا  وست ویژن تبریزFBR  با خیلی از وست ویژنیها از جمله شما چیه؟  اینه که من معتقدم که یار واقعی ماییم که اگه کم وکاستیی میبینیم  اگه درد دل یک وست ویژنی رو میشنویم یا اگه مشکلات حل نشده 6 ماهه بچه های سازمان خودمون یا بچه های سازمانهای دیگه را میبینیم رنج میکشیم اعصابمون خورد میشه شب تاصبح خوابمون نمیبره و همش تو فکر اینیم که چطوری میتونیم به امثال این بچه ها کمک کنیم  آخرش میرسیم به اونجا که مشکلات رو تو وبلاگ مطرح کنیم. چرا که این رو بهترین راهی میدونیم که صدای بچه ها رو  به دکتر بابایی برسونیم. تازه موقع نوشتن هزار بار مینویسیم و خط میزنیم از ترس اینکه  تروخشک با هم نسوزن.

خانوم محترم بی نام  نوشتن مشکلات تو وبلاگ همیشه آخرین راهی بوده که ترنادو یا FBR انتخاب کردن احتیاجی نیست که شما به ما راه نشون بدی تمام اون راههایی رو که شما گفتی و خیلیهای دیگه که اصلا فکرشم نمی کنی رو ما رفتیم که حالا راه درج مشکلات تو وبلاگو انتخاب کردیم. فقط یک چیزی بگم تو تا آخرش برو. همون زمان هایی که شما میومدین و مطالب آموزشی یا خبری خوب یا امید دهنده از وست رو توی وبلاگ  میخوندی ما داشتیم با امثال این مشکلات دستو پنجه نرم میکردیم.

خانم مینا واقعا براتون متاسفم. ما با تمام مشکلاتی که داشتیم و داریم همیشه به فکر شما، به فکر اینکه چی تو وبلاگ بزاریم که براتون مفید باشه و برای کارتون بتونید استفاده کنید بودیم. همیشه حتی وقتهایی که دلمون پر از گله و شکایت بوده وقتهایی که بیمار بودیم، حال نداشتیم، وقتهایی که ... حالا حق نداریم کمی درد دل کنیم.

آقای رضا این باری که ما با گفتن مشکلات سعی داریم از رو دوشمون خالی کنیم که همش حرف خودمون نیست عزیز دل این حرفا مال خیلی از بچه های امثال شماست که با کلی امید و آرزو دارن تو وست کار می کنند ولی دچار مشکل شدن و از ما می خواهند که به اونها رسیدگی کنیم چرا؟ چون یا لیدرهاشون  براشون کاری نکردن یا ... به جرعت میتونم بهت بگم  که یکدهم ترنادو یا وست ویژن تبریز FBR یا دیگر وبلاگ نویسان وست ویژن دلت برای وست ویژن نمیسوزه احتیاج هم نیست کاسه داغتر ازآش بشی مطمئن باش اونجایی که شما و امثال شما در کنار وست ویژن نیستید بازم ما هستیم. پرقدرت و مقاوم مدافع وست ویژن و وست ویژنی خواهیم بود.

دوست واقعی اونیه که آیینه تمام نمای تو باشه

میدونید یعنی چی؟؟؟

 یعنی اینکه اگه مشکلی، کم وکاستی، اشتباهی، بدی، خوبی و هرچیزی داری مثل آیینه بدون هیچگونه دخل و تصرفی نشون بده.

نه داداش ما امثال اون دوستهای چاپلوس و مفتخور نیستیم که  فقط تعریف و تمجید کنن و وقتی هم که مشکلی پیش اومد ولت کنند به امون خدا و برن.

ما نمک خورده سفره وست ویژن هستیم و اونقدر حرمت نون و نمک سرمون میشه که بمونیم و الکی از اون سفره ای که سرش نشستیم تعریف و تمجید نکنیم.

کاری نداره ترنادو ساکت میشه همش خوب میگه همش خوب مینویسه. دیگه نیایین گلگی کنید که ما این مشکل رو داریم ما اون مشکلو داریم. دیگه نخواهید که گوش شنوایی برای درد دلهاتون باشیم. نخواهید که مرحمی رو زخمهاتون بزاریم. نخواهید بیمهریهایی که لیدرهاتون و یا ... به شما کردن را ما جبران کنیم.

مدیر گروه آموزشی ترنادو

منبع : گروه آموزشی ترنادو

نوشته شده توسط نويد در تاريخ جمعه یازدهم آبان 1386 و ساعت 15:23

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

قفل سخت افزاری (USB): ارائه جدیدی از شرکت وست ویژن

safe lock

در نسل سوم اطلاعات قفل های نرم افزاری، نرم افزارهای قفل گذار و سایر سیستم های امنیتی مجازی ممکن است دیگر کارآیی لازم را نداشته باشند. آنهم با وجود برنامه های قفل شکن قوی و هکرهای حرفه ای که به وفور پشت هر کامپیوتری پیدا می شود!

راه حل جدیدی که توسط مهندسین کامپیوتر و اطلاعات امروزه ارائه شده است به کارگیری قفل های سخت افزاری است که بصورت یک واسطه ابزاری و نفوذ ناپذیر عمل می کند.

...

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه دهم آبان 1386 و ساعت 20:39

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

حضور قدرتمند وست ویژن در الکامپ

سيزدهمين نمايشگاه ايران الكامپ ( الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي) طي روزهاي ششم تا نهم آبان ماه سالجاري در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار شد.

سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي الكامپ با فضايي به وسعت ‪ ۳۰هزار متر مربع در هشت سالن و با شركت ‪ ۵۵شركت مطرح دنيا بالاترين حضور شركت‌كنندگان را در كارنامه اين نمايشگاه ثبت كرد در این نمایشگاه ۵۵شركت مطرح از كشورهايي مانند آمريكا، آلمان، فرانسه، كانادا، اسپانيا، ژاپن، چين، كره، تايوان، استراليا، مالزي، سنگاپورحضور داشتند.

وست ویژن نیز که قدرتمندانه در این نمایشگاه شرکت کرده بود موجب شگفتی کارشناسان و بانک های کشور شد. وست ویژن با ارائه محصولات جدید خود در این نمایشگاه فصل جدیدی از حضور شرکتهای خصوصی را در عرصه های کلان کشور رقم زد.غرفه شرکت که با استقبال بی نظیر کارشناسان ارشد تجارت الکترونیک مواجه شد روزهای بسیار پر ازدحامی را تجربه کرد.

لازم به ذکر است در حاشیه این نمایشگاه مصاحبه ای با دکتر بابایی انجام گرفت که به زودی به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید. در مورد نمایشگاه هم مطالب دیگری خواهیم گفت.

منبع: The Best Of Leaders 

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه دهم آبان 1386 و ساعت 13:47

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

چند صباحی است  که تعدادی از وبلاگها از جمله وبلاگ این جانب دست به انتقاد زده است. این کار ما باعث شده دیگران برداشتهایی از آن داشته باشند. امروز میخواهم این برداشتها را در قالب طنز بیاورم.

وبلاگ (The Best...): باشه شما انتقاد کنید ما نیز لینک دیگر وبلاگها را در وبلاگ خود قرار میدهیم ولی لینک شما را قرار نمیدهیم تا شماها ترد بشوید.

وبلاگ هم درد: درست میگویی به کار خودت ادامه بده ما هم هستیم.

وبلاگ وست ویژنی: شماها دیگر شورش را در آوردید، گفتند انتقاد کنید نه اینکه تو حاشیه سیر کنید.

وبلاگ دور اندیش: شماها دارید مکانی مناسب برای دشمنان ایجاد میکنید مراقب باشید.

خواننده هم درد: بنویس که خوب مینویسی و از درد ما مینویسی.

خواننده منتقد: بابا با این کارت داری ورودیهای ما را میسوزانی دست بردار.

هم درد دیگر: از مشکلات ما هم بنویس ... .

خواننده نا آگاه: شما دارید با وست ویژن دشمنی میکنید.

وبلاگ شاکی (شکایت از...): وبلاگ دیگری از وبلاگهای وست ویژن به جمع ما پیوست و شعار آزادی سر داد.

وبلاگ شاکی (راز ماندگاری ...): راز ماندگاری دیگر وست ویژن در این است که از آن انتقاد کنند.

وبلاگ شاکی (حقیقت ...): حقیقت این است که وبلاگهای وست ویژن از دست شرکت به ستوه آمده اند.

وبلاگ شاکی (آقا رجب): به احتمال زیاد وست ویژن دچار مشکل شده که این وبلاگها دارند انتقاد میکنند.

وبلاگ شاکی (ال تی دی): بابایی فرار کرده است برای همین این وبلاگها انتقاد میکنند.

وبلاک شاکی (سرباز ...): ترفندهای جدید کلاهبرداری وست ویژن شروع شده با انتقاد این وبلاگها.

همین وبلاگهایی که انتقاد میکنند: بابا شماها هم که دارید زیاد بزرگش میکنید ما فقط انتقاد سازنده داشتیم تا مشکلات حل شود نه چیز دیگر. انتقاد کردن دلیل بر این نیست که افتخارات شرکت را زیر سوال برده ایم و آنها را نادیده گرفته ایم.

چند ماه پیش تلویزیون داشت تحلیلی در مورد فیلم سینمایی اخراجیها نشان میداد و مجری برنامه چند انتقاد از کارگردان آن داشت که برای خود من هم جالب بود که چطور ممکنه از فیلم به این خوبی که همه از آن خوششان آمده، انتقاد کرد برای همین تا آخر خوب نگاه کردم و متوجه شدم که در این فیلم هرچند فیلم بسیار خوبی بود اما باز ایراداتی داشت که اگر رفع میشدند بهتر هم میشد.

اگر در مورد وست ویژن صحبت کنیم باید گفت وست ویژن بهترین نتورکی است که در ایران وجود دارد و این نتورک مدیری دانا و توانایی چون آقای دکتر بابایی را دارد و ایشان هر روز برای وست ویژن و وست ویژنیها افتخاراتی به ارمغان میاورند اما این دلیل نمیشود که از آن انتقاد نکرد.

وظیفه ما اعضای وست ویژن در این است که از وست ویژن انتقاد هم داشته باشیم نه اینکه فقط بنشینیم و تعریف کنیم و اگر امروز می بینید من و تعدادی از وبلاگهای وست ویژن داریم از وست ویژن انتقاد میکنیم نه برای این است که بخواهیم خدای ناکرده ارزش وست ویژن را پایین بیاوریم یا ضربه ای به آن وارد کنیم بلکه به خاطر این است که میخواهیم وست ویژن به اوج برسد و با داشتن چند مشکل پیش پا افتاده که با یک مدیریت عالی میتوان آنها را حل کرد از ارزش وست ویژن کاسته نشود. اگر امروز فکری به مشکلات کوچک و پیش پا افتاده نشود فردا این مشکلات آنقدر بزرگ خواهد شد که باعث شود دیگر اثری از وست ویژن باقی نماند.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه دهم آبان 1386 و ساعت 13:33

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

كاتالوگ محصولات وست وی‍ژن را از ترنادو بخواهید

با توجه به اینكه داشتن بروشور یا كاتالوگ محصول برای یك یازاریاب امری ضروری می باشد و بسیاری از بازاریابان وست ویژن از نبودن كاتالوگ محصولات جدید دچار مشكلات كاری هستند، از این رو گروه آموزشی ترنادو تصمیم گرفت تا كاتالوگی را كه در اختیار داشت در تعداد محدودی چاپ و دراختیار دیگر اعضاء و گروههای وست ویژن قرار دهد.

زین پس نیز ترنادو به نوبه خود سعی خواهد كرد كه به محض قرار گرفتن محصولی جدید در سبد فروش وست وی‍ژن كاتالوگ مربوط به آن محصول را طراح و چاپ و در اختیار عزیزان نیازمند وست وی‍ژنی قرار دهد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر کاتالوگ محصولات کنونی شرکت وست ویژن در قطعه A4 گلاسه به همراه یک پگ مخصوص 20 برگی  به مبلغ 3500 تومان  آماده ارائه به شما دوستان می باشد.

در صورت نیاز می توانید نیازمندی خود را در بخش نظرات وبلاگ ترنادو اعلام نموده، همچنین شماره تماس به همراه آدرس پستی محل سكونت و تعداد درخواستی را نیز در بخش نظرات درج نمایید. در صورت عدم درج یکی از سه مورد بالا از ارسال کاتالوگها معذور خواهند بود .

برای آگاهی شما نسبت به كیفیت كاتالوگها چند نمونه از كاتالوگ محصولات را در وبلاگ ترنادو میتوانید ببینید.

لینک:

http://tornado-group.mihanblog.com/Post-46.aspx

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه دهم آبان 1386 و ساعت 12:15

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

مطلب بسیار زیبایی از وبلاگ آشنای The Best Of Leaders که خواندن آنرا برای همه عزیزان سفارش میکنم اما یک انتقاد از این وبلاگ دارم که همیشه شعار میدهد کجایید که آقای دکتر بابایی را کمک کنید:

انتقاد من این است که دوست عزیز اگر کمی واقع بینانه نگاه کنی آنوقت میفهمی که خیلی ها هستند که میخواهند کمک کنند اما به خاطر باند بازی در داخل شرکت نمیتوانند و در ثانی مگر در دفتر شرکت، مسئولین به غیر از خودشان، تاپ لیدرها و دوستان خود، کس دیگری را به جمع خودشان راه میدهند. امروز وقتی من انتقاد میکنم به خاطر این است که میخواهم کمک کنم و اگر امروز من انتقاد نکنم فردا دیگر انتقاد هم چاره ساز نیست.

که با من هر چه کرد آن آشنا کرد

بزرگی گفت اگر به دنبال آرامش بودید ، نباید در قرن بیستم به دنیا می آمدید.

وست ویژن کجا بود و حالا چه شد؟ روزهای اول را وقتی به یاد می آورم هم خنده دار است هم گریه دار وقتی جعبه تحویلی که درون آن ساعت بود از مقوای پودر لباسشویی تهیه شده بود به دستمان می رسید انگار تمام دنیا را به ما داده بودند و یا وقتی غزال گردن شکسته را دست میزدیم انگار غزال اصیل ایرانی را در آغوش گرفته ایم و خوشبخت ترین آدمیان هستیم سه تار برایمان هدف بود و وقتی فرش دستباف را به زیرمان می انداختیم انگار سوار بر قالیچه پرنده علاالدین شده ایم و چنان با فخر به دیگران نگاه میکردیم که گویی همه چیز داریم ... البته اینان را مدتها پس از خرید ، سعادت لمس نصیبمان می گشت ...

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه دهم آبان 1386 و ساعت 12:3

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

موج جدید درآمدزایی اینترنتی investment :

اینوست، اینوست منتینگ ، سرمایه پذیری، سرمایه گذاری اینترنتی ...

این نام جدیدی است که این روزها نتورکرها بیشتر به آن برخورد می کنند.

این نام چی هست؟ این کار چیه؟ چطوری باید توی اون درآمدزایی کرد؟ باید بازاریابی کنیم؟ آیا زیر مجموعه می خواد؟ چطوری سود می ده؟ و...و... و هزار تا سئوال دیگه در مورد این حرفه جدید هست که ممکنه برای هرکسی مطرح بشه !

اما اجازه بدین اول یکم به عقب برگردیم و در مورد این کار یکسری مسائل رو مرور کنیم:

...

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه دهم آبان 1386 و ساعت 11:15

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

توضیحات تکمیلی مطلب مشکلات حل نشده قسمت اول

دیروز من مطلبی زدم که متاسفانه اصل کاریها یادم رفته بود یعنی V.IDها را درج نکرده بودم امروز خواستم هم V.IDها را وارد کنم و هم اینکه جواب دو نفر از دوستان ناراضی خودم را که فکر میکنند انتقادی که من دارم انجام میدهم اشتباه است را بدهم.

V.ID خانم بنده IRGAF31270001 میباشد این V.ID در تاریخ 5/85 تعادل 5 به 11 رسید و من پورسانتی که باید برمیداشتم مبلغ 500000 ریال به خاطر تعادل 5 بوده و حق معرف 5 نفر که مستقیم معرف آنها بودم، سایت مبلغ فوق را درست واریز کرده بود اما نمیدانم چه شد که 300000 ریال از مبالغ فوق را بعدا حذف کرد برای همین این جایگاه منفی خورد و در تاریخ 11/85 همین جایگاه بلاک شد و تا امروز هم حل نشده باقی مانده است.

V.ID خود بنده IRBAN07400002 میباشد که به خاطر تعادل بالای 7 بلاک شده است و الان 5 ماهه منتظرم که یکی پیدا بشه بلاک این جایگاه را باز کنه.

حال برسیم به جواب دوستان عزیزی که بر من خرده میگیرند که دیگه شورش را درآورده ام.

خانم بنفشه در قسمت نظرات از من انتقاد کردند که:

دوست عزیز! وبلاگ نویسی با مجموعه داری متفاوت است. اگر کسی برای شما کاری نکرده شما هم جز پس دادن پول افرادی که اورده ای کاری نکردی. من قاضی نیستم ولی از خودت بپرس چرا بعضی ها با همین شرایط دارن کار می کنند. راز موفقیت افراد در نت ورک فقط فرهنگ سازی است. اگر ایمان به شرکتت نداری که یک ورودی بگیری برای دست بزرگت هم ورودی نگیر. دیگر نگران بلاک شدن که نباید باشی. اگر نمی توانی کار کنی با مطرح کردن مشکلات شخصی ات ورودی های دیگران را نسوزان مسئولیت حرفهای شما هم زیاد است.

جواب: خانم بنفشه شما راست میگویید وبلاگ نویسی با مجموعه داری متفاوت است اما از خودت پرسیدی که چرا ما وبلاگ مینویسیم؟ مگر ما احمقیم که وقت خود را با وبلاگ نویسی هدر بدهیم؟

ما وبلاگ نویسی را شروع کردیم که مجموعه خود را ساپورت کنیم که ناخودآگاه متوجه شدیم وبلاگ ما را همه دارند میخوانند. وقتی ما فقط از شرکت تعریف میکردیم و فقط مطالب انرژی دهنده مینوشتیم آنوقت شما کجا بودید؟ چرا فقط برای یکبار هم که شده به ما نگفتید دستت درد نکنه در حالیکه دشمنان به ما فحش می دادند؟

وقتی مرا به خاطر فعالیت در نتورک به کلانتری احضار کردند کدام یک از لیدرها بودند که مرا همراهی کنند. من در مقابل چه کاری کردم؟ بعد از اینکه از کلانتری بیرون آمدم آنهم با پارتی که داشتم زود مطلبی انرژی دهنده زدم که آنهاییکه میدانستند مرا به کلانتری احضار کرده اند از کار خود ناامید نشوند.

مطلب انژی دهنده این بود:

آیا میدانید که ... !؟

اگر ایمان به کار شرکتم نداشتم از روز اول آنرا رها میکردم نه اینکه برای آن وبلاگ طراحی کنم و آنرا بروز برسانم و امروز از آن انتقاد کنم.

من نخواستم مشکلات شخصی خودم را درج کنم فقط خواستم از خودم شروع کنم که اگر کسی گفت: تو مطمئنی فلان مشکلی را که از فلان کس میگویی واقعا وجود دارد، جواب بله را داشته باشم.

در مورد درج مطلب در وبلاگ که باعث میشود ورودیهای جدید بسوزند نیز عرض میکنم اولا اگر قرار است ورودی جدید با این مطالب بسوزد بهتر که نیامده برود چون اگر کوچکترین بحرانی بوجود آید شاکی خواهد شد و شما هم مثل من مجبورید مبلغ پرداختی ایشان را برگردانید. ثانیا ما در گردهمایی وبلاگ نویسان با آقای اسماعیلی نماینده شرکت در این باره صحبت کرده ایم و از ایشان خواستیم یک وبلاگ و یا یک ایمیل از طرف آقای دکتر بابایی به ما برسانند تا ما مشکلات را از طریق آن به استحضار آقای دکتر بابایی برسانیم اما تا به امروز هیچ اقدامی در این باره نشده است. و اگر من مشکلات را به گوش آقای دکتر بابایی نرسانم فکر میکنید کسی به فکر من و شما خواهد بود اگر به فکر بود که این مشکلات بوجود نمی آمد.

مدیر یکی از وبلاگها از من انتقاد کردند که:

ببخشید ولی شما دیگه خیلی از حد گذشتی شورشو در اوردی بابا یعنی چی اخه وقتی میگی فقط من دارم تو وست ویژن کار میکنم و این هم از وبلاگم پیداست.

شما دیگه خیلی تو حاشیه سیر میکنی. ما که پشم نیستیم ماهم داریم وبلاگ مینویسیم و بنده نمیتونم این توهین را تحمل کنم .درسته که این اسماعیلی گفت که انتقاد هم بنویسید ولی شما و ترنادو شورشو در اوردید.

جواب: همکار گرامی، شده تا بحال شرمنده مجموعه خودت بشوی؟ شده مشکلی برای مجموعه ات پیش بیاید و نتونی حلش کنی آنهم به خاطر اینکه این مشکل را لیدرها و کارکنان شرکت بوجود آوردند نه کس دیگر؟

الان تیم من و بهتر بگویم خیلی از تیم ها این مشکلات برایشان بوجود آمده است و اگر وبلاگهای سالها قبل وست ویژن را نگاه کنی همگی گواه این ادعای من است که آنها دیگر نتوانستند با وجود مشکلات ادامه دهند و راه را به خطا رفتند. سالهای قبل وست ویژن حداقل 100 وبلاگ فعال داشت اما امروز از آن همه فقط چند تا مانده است و تعدادی هم از امسال شروع به کار کرده اند. حال میخواهید ما نیز مثل وبلاگهایی که کنار کشیده اند کنار بکشیم آنوقت که چه بشود؟

در مورد اینکه میگویم توی وست ویژن فقط من کار میکنم باید عرض کنم شما اشتباه برداشت کردید من به هیچ عنوان نگفتم فقط من وبلاگ مینویسم بلکه گفتم اگر بیننده وبلاگ نگاهی سطحی بیاندازد فکر میکنند فقط من وست ویژن کار میکنم. در ضمن بابت این موضوع  از همه عزیزان عذرخواهی میکنم.

اگر امروز من در وبلاگ خود انتقاد میکنم نه بخاطر خودم بلکه بخاطر همه است و برای همین از امروز در این وبلاگ یک قسمت نظرسنجی ایجاد میکنم تا ببینم آیا شماها مایلید انتقادات را ادامه دهم یا نه اگر مایل بودید به کار خودم ادامه خواهم داد در غیر اینصورت دیگر انتقادی نخواهم داشت.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ چهارشنبه نهم آبان 1386 و ساعت 11:21

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

مشکلات حل نشده

(قسمت اول)

از امروز شروع میکنم مشکلات حل نشده اعضای وست ویژن را به تحریر دربیاورم تا شاید این کار من باعث شود مشکلات حل شوند. من وظیفه سنگینی نسبت به خوانندگان و بازاریابان وست ویژن داشته و دارم. از امروز به وظیفه خود عمل خواهم کرد وظیفه ای که باید از موقع بروز این مشکلات انجام میدادم تا همین مشکلات در اوایل حل شوند نه امروز که بیش از چندین ماه و شاید بیش از یکسال از بوجود آمدن آن مشکلات میگذرد.

اول از همه چیز از شماها میپرسم چرا نتورک را انتخاب کرده اید؟

هر جوابی داشته باشید در یک چیز مشترک است آنهم اینکه نتورک را انتخاب کرده اید که به آرزوهای خود برسید. با تلاش در نتورک راحتتر به این آرزوها میتوان رسید.

چرا وست ویژن را انتخاب کرده اید؟

برای این وست ویژن را انتخاب کرده اید که اولا ایرانی است دوما اگر به مشکلی برخورد کردید بتوانید با خود شرکت و مسئولین آن تماس بگیرید و مشکلات خود را حل نمایید.

اگر در وست ویژن به آرزوهایتان نرسید و مشکلاتتان در آن حل نشود چکار میکنید؟

اکثرا خواهید گفت که آنرا ترک میکنیم مثل اکثر افرادیکه این کار را کرده اند.

اما من جواب دیگری دارم آنهم این که آنقدر میمانم و به تلاشم ادامه میدهم تا صدای خود و دیگران را به گوش آقای دکتر بابایی برسانم بلکه ایشان فکری به حال رنج دیدگان وست ویژن بکنند. برای این کار از مشکلات خود شروع میکنم.

از مشکلات خود بگویم مشکلاتیکه هیچ کس نمیتواند بگوید دسیسه ای از طرف دشمنان است بلکه مشکلاتی است که برای من ایجاد شده و اگر کارکنان دفتر و لیدرها یک ذره انصاف و مردانگی داشتند هیچ وقت حل نشده باقی نمیماند تا اینکه امروز من مجبور باشم آنها را در وبلاگ خود درج کنم.

قبل از هر چیز میخواهم خود را به شماها معرفی کنم تا بدانید که من چقدر از وست ویژن سود کرده ام و چقدر زیان دیده ام و بدانید که چرا من با این همه وست ویژن را ترک نکرده ام.

من محمد آذرپناه متولد 1353 از تبریز هستم تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه دادم و به دلایلی از ادامه تحصیل منصرف شده جذب کار در بازار شدم از سال 1370 وارد بازار شدم و از سال 1376 خودم مغازه کامپیوتر فروشی باز کردم و به خاطر اعتماد بیش از حد خود نیز دارایی خود را از دست دادم و در سال 1383 یک کافی نت باز کردم در همین سال وارد اولین نتورک خود یعنی ایران بین شدم و بعد از رفتن طرح ممنوعیت شرکتهای هرمی به شورای نگهبان به خاطر ضعف نتورک ایران بین و به خاطر اینکه وست ویژن اهداف ارزشمندی همچون حمایت صنایع دستی و توریست داشت وارد وست ویژن شدم در اوایل کار یعنی بعد از رفتن دومین مرحله ممنوعیت شرکتهای هرمی به شورای نگهبان بالاسری خود را از دست دادم و با هزار مشکل توانستم با آقای تایماز ولیزاده ارتباط برقرار کنم و بعد از آن استارت دوباره زدم. (آقای تایماز ولیزاده جایگاه 19 خود را به من، مسعود و امیر که آن موقع برای تیم دلسوزی بیشتری میکردیم واگذار کرد تا ما کل مجموعه را ساپورت کنیم و نگوییم این فرد زیر مجموعه من نیست. ما نیز با یک تقسیم بندی کار بین خودمان شروع به کار کردیم.)

من در کافی نت برای اینکه تیم را مورد حمایت قرار دهم به خود روزانه حداقل 10هزار تومان ضرر زدم تا تیم بتواند یک مکان برای گردهمایی و ثبت نامها داشته باشند و به خاطر آینده نگری بود که این ضررها را نمیدیدم (حداقل 4میلیون تومان تا به امروز به خودم ضرر رسانیده ام و سودی که از وست ویژن بدست آورده ام خیلی کمتر از 4 میلیون تومان میباشد) این در حالیست که خیلی ها فقط به خاطر اینکه سود کمتری کرده اند و در نتورکهای دیگر سود بیشتری میکنند وست ویژن را ترک کردند. در حالیکه من به خاطر تعهدی که به مجموعه خودم داشتم باز ماندم تا شاید آینده بهتر بشود که تا به امروز بهتر نشده هیچ بلکه بدتر هم شده و الان 5 ماهه من و تیم من منتظریم اتفاقی بیافتد و کسی پیدا شود تا به داد ما برسد اما هرچقدر هم منتظر بمانیم کسی پیدا نخواهد شد.

در اوایل کار استارت جدید (5/85) جایگاه خانم بنده منفی خورد. (بعد از آنکه این جایگاه تعادل 5 را زد و من مبلغ 50 هزار تومان بعلاوه حق معرفها را برداشت کردم همین جایگاه پورسانت آخری آن یعنی 30هزار تومان حذف شد و چون من پورسانتها را برداشت کرده بودم منفی خورد.) از طریق مسعود که مسئول هماهنگی تیم با تهران بود قضیه را به دفتراطلاع دادم و جوابی که داده اند این بود که منتظر بمانید درست میشود. روزها و ماهها سپری میشدند اما این جایگاه درست نمیشد تا اینکه خودم با آقایان لیدرها و مسئولین مربوطه تماس گرفتم ولی باز جز وعده های سرخرمن چیزی نصیبم نشد هیچ همین جایگاه بلاک هم شد تا اینکه امسال (2/86) با مسعود به تهران آمدیم که هم محصولات نرسیده 1 سال قبل را پیگیری کنیم و هم مشکلات جایگاهها را.

بنده مشکل را به مسئولین آن زمان گفتم جوابی که به من دادند این بود خوب مبلغ منفی شده را از جایگاه دیگر به همین جایگاه واریز کن تا بلاکش حل شود!!! اگر اینطوری بخواهیم مشکلات اعضا را حل کنیم که باید گفت اداره کردن یک نتورک خیلی کار راحتی است.

سوال من این است اگر قرار است من از پورسانت خود بگذرم پس وست ویژن را برای چه انتخاب کرده ام!!!؟؟؟

بعد از آن هم از طریق خیلی ها حتی از طریق وبلاگ وست گل پیگیر قضیه بودم تا اینکه بعد از گردهمایی وبلاگ نویسان، در دفتر آقای تایماز از طریق مسئول مربوطه باز پیگیر قضیه شدم و جواب ایشان هم خیلی جالب بود که لازم دیدم شماها هم بدانید. جواب ایشان این بود که شما حتما از این جایگاه بعد از منفی خوردن انتقال مالی داشتید برای همین است که بلاک شده است و هرچقدر من به ایشان گفتنم که من هیچ انتقال مالی از این جایگاه نداشتم و هیچ مبلغی نبوده که من بخواهم انتقالش بدهم به گوش این دوست عزیز نمیرفت که نمیرفت و جالبتر اینجاست که من را ناشی میدانست در حالیکه من خود تیمی داشتم و بیشتر مشکلات تیم را خودم حل میکردم.

همه فکر میکنند من از شرکت چیزی میگیرم که همیشه از شرکت تعریف میکنم در حالیکه نمیدانند من خود مشکلی دارم و برای حل این مشکل به هر دری زده ام اما هنوز مشکل بنده حل نشده است.

جدیدترین مشکل هم که برای من ایجاد شده است این است که شرکت تمام جایگاههای تعادل بالای 7 را بلاک کرده است و جایگاه اصلی من هم بلاک شده است و وقتی برای حل بلاکی جایگاهم اقدام میکنم به من میگویند باید ورودی بگیری تا پورسانت واریز جایگاهت بشود تا ما بدانیم شما قصد فعالیت دارید تا آنرا باز کنیم!!!

خوب از این افرادیکه این جواب را برای افرادی چون من دارد عرض میکنم:

اولا بنده مدیر وبلاگ FBR هستم و هرکس فقط با یک نگاه سطحی به این وبلاگ بیاندازد فکر میکند تنها فردی که در وست ویژن فعالیت دارد مدیر این وبلاگ است و بس.

دوما وقتی تمام مجموعه دست سبک من به خاطر بعضی مشکلات آف شده اند و من به ناچار فقط با مجموعه دست سنگینم کار میکنم در این موقع من چگونه پورسانت داشته باشم؟ یا اینکه باید مثل اکثر لیدرها، دست سنگینم را رها کنم و به دست سبکم برسم آنوقت میگویند ایشان کار کرده است؟!!!

سوما از کجا معلوم این جایگاه اصلی من هم مثل جایگاه خانم بنده حل نشده باقی نماند؟

چهارما چرا باید خودم مستقیم ورودی بگیرم در حالیکه در حل کردن مشکلات خود عاجز شده ام آنوقت چگونه میخواهم مشکلات مجموعه خود را حل کنم.

من از وقتی جایگاه خانمم منفی خوده ورودی مستقیم نداشتم و اگر این را به خودخواهی بنده نگذارید باید بگویم من اگر اراده کنم حداقل میتوانم هزار نفر ورودی مستقیم داشته باشم اما چرا باید ورودی بگیرم در حالیکه نمیتوانم مشکلات خودم را حل نمایم؟ چرا ورودی بگیرم بعد از آن همین افراد مشکل پیدا کنند و من نتوانم حلشان نمایم تا بعد مجبور شوم مبلغ دریافتی از اینان را پس بدهم و جایگاهشان در دستم باد کند؟ چرا ورودی بگیرم که نتوانم به تعهدات خودم عمل نمایم که باعث آنهم لیدرها و کارکنان شرکت میباشد نه چیز دیگر؟

تا به امروز به خاطر یک سری از مشکلات مجموعه، من مجبور شده ام پول 5 نفر از ورودیهای مستقیم خود را بدهم و اگر احترام ما بین من و ورودیهای دیگرم نبود الان مجبور بودم پول همه آنها را بدهم و این جایگاهها هم که به لطف شرکت هیچ ارزشی ندارند. شاید بپرسید چرا پول این افراد را داده ای باید بگویم اگر شما هم شاکی داشتید و آبروی خانوادگی شما به خاطر مشکلاتی که دیگران باعث و بانی آن هستند لکه دار میشد پول این افراد را میدادید تا آبروی خود را حفظ کنید.

ادامه دارد...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ سه شنبه هشتم آبان 1386 و ساعت 17:34

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

ساپورت Support))

معنی لغوی:

 پشتیبانی، تکیه گاه، حمایت کردن، تایید کردن، تحمل کردن، حمایت کردن، متکفل بودن، نگاهداری، تقویت تایید، کمک، پشتیبان زیر برد زیر بری، پشتیبانی کردن

مفهوم ساپورت چیست؟

ساپورت یعنی تعهد به تمام گفته ها و همچنین نهایت همیاری کردن افراد در صورت به وجودآمدن مشکلی در کار.

ساپورت لازمه یک نتورک است و اگر ساپورت نباشد هیچ کس در نتورک موفق نخواهد شد و برای همین ساپورت اصلی ترین رکن هر نتورک میباشد واگر به تاریخ نتورکها نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که نتورکی پایدار بوده است که در آن ساپورت به خوبی رعایت شده است و هرگاه در نتورکی به ساپورت بها نداده اند آن نتورک بیش از چند مرحله پیشتر نرفته است و در نهایت موجب از هم پاشی آن نتورک شده است.

در سالهای قبل وست ویژن به 2 طریق اعضا را ساپورت میکرد:

1- از طریق لیدرها

2- از طریق خود شرکت

چون اعضا در وست ویژن به خوبی ساپورت می شدند برای همین مجموعه ها بصورت باور نکردنی رشد کردند با وجودیکه آموزش نبوده است. اگر در آن موقع ها آموزش همراه ساپورت بود که وست ویژن شاهد انفجاری بزرگتر میشد یعنی به جای 400هزار نفر شاهد 4میلیون نفر میشدیم.

مثالی در مورد ساپورت:

در اوایل کار ما، یکی از زیر مجموعه ها در عرض 1 ماه توانست تعادل 30 را بزد و من مطمئن بودم با انرژی که این فرد دارد میتواند در عرض چند ماه به گلد برسد ایشان دانشجو بودند و برای ادامه تحصیلات مجبور شدند به اصفهان بروند و در آنجا هم یک هفته خوب فعالیت کردند اما به خاطر بوجود آمدن بعضی مشکلات برای ایشان و دور بودن مسافت ما نتوانستیم ایشان را به خوبی ساپورت کنیم و عدم ساپورت خوب، باعث شد همین فرد انرژی خود را از دست بدهد و آف شود و لیدر دیگر نتورکها وقتی پی به خلا ایجاد شده بردند دست به کار شدند و ایشان را وارد نتورک خود کردند. هرچند آن نتورک در مقایسه با وست ویژن هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

چرا وست ویژن قبلا با انفجار ورودی روبرو بوده اما امروز اکثر مجموعه ها آف شده است؟

قبلا در وست ویژن همه به داد هم میرسیدند و ساپورت بصورت عالی انجام میشد اما از وقتی که آقای دکتر بابایی خود را کنار کشیده اند (یعنی مسئولیت را به لیدرها داده اند و خود به کارهای دیگر مشغولند.) دیگر ساپورتی به صورت قبل انجام نمیگیرد و هر روز هم بدتر از دیروز میشود تا جائیکه الان تیم ما حدود 5 ماه است که فقط منتظر است. منتظر اینکه شاید اتفاقی بیافتند شاید دل آقای بابایی به اعضای وست ویژن بسوزد و دوباره خود، به درد وست ویژنیها برسد.

از کی ساپورت صورت نمیگیرد؟

آقای دکتر بابایی به خاطر مشکلات زیاد، کارها را در بین لیدرها تقسیم کردند و از آن موقع هر روز مفهوم ساپورت کمرنگتر شده است تا جاییکه امروز دیگر ساپورتی وجود ندارد.

آقای دکتر بابایی برای اینکه لیدرها مجموعه خود را ساپورت کنند استراتژی بکار برده که در نوع خود بی نظیر است و آن هم این است که هر کس هر مشکلی دارد باید از طریق لیدر خود پیگیری کند که این باعث میشود لیدرها فعالیت کنند و مفت خوری نکنند اما..

این روش چند ایراد داشت که اولین ایراد این بود که دیگر اعضا به هیچ عنوان از طریق خود دفتر ساپورت نمیشوند. دومین ایراد این بود که مرجعی وجود ندارد که به داد اعضایی که مورد بی مهری لیدرها قرار میگیرند رسیدگی نماید. سوم اینکه این لیدرها قدرت تام بدست آورده اند و هر کاری را هر جوری دلشان خواست انجام میدهند. چهارم اینکه این لیدرها از قبل هم بیشتر مفت خوری میکنند و با یک دیکتاتوری به مجموعه خود زور میگویند و هرگاه مجموعه شاکی میشود میگویند اگر حرف مرا گوش نکنی به شرکت میگویم بلاکت بکند.

جالب اینجاست که وقتی به شرکت زنگ میزنیم و میگوییم ما فلان مشکل را داریم در جواب میگویند با لیدرت هماهنگ کن و وقتی میگوییم ما لیدر نداریم میگویند برو بالاسری لیدرت را پیدا کن و وقتی میگوییم ایشان نیز نیستند در آخر سر میگویند شماره تماس بده ما با شما تماس میگیریم  اما کی تماس میگیرند، الله والعلم.

حال معنی جدید ساپورت چیست؟

تعریف جدید ساپورت این است که بالاسری ارباب شماست و ارباب هم حق دارد شما را فدای کارهای خودخواهانه و بی ارزش خود کند و ما هم حق اعتراض نداریم که مبادا بلاک میشویم.

در مورد ساپورت مطلب زیاد میباشد اما به خاطر احترام یکطرفه که به بعضی از لیدرهای بالاسری دارم از ادامه دادن این موضوع خودداری میکنم امیدوارم که مجبور نباشم این احترام یکطرفه را نیز کنار گذاشته حقیقی را بگویم که باعث ضربه دیدن خیلی از لیدرها شود.

در تحلیلات بعدی سعی خواهم کرد مشکلات حل نشده اعضا را به گوش جناب آقای دکتر بابایی برسانم.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ دوشنبه هفتم آبان 1386 و ساعت 10:55

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

دروغی دیگر از روزنامه کیهان

دیروز یکی از بچه ها روزنامه کیهان را آورد که با مطالب و آرم بزرگ وست ویژن، داشت وست ویژن را میکوبید. من آنرا با دقت مطالعه کردم، جای شما خالی، با بچه های تیم بعد از خواندن مطالب به نادانی نویسنده کلی هم خندیدیم.

این روزنامه هر چند یکبار به تخریب وست ویژن میپردازد برای همین و از مطالب همین روزنامه میخواهم دروغ بودن مطالب آنرا بر شماها فاش کنم.

درست است که دیگر این گونه مطالب رنگی ندارند چون ما دیگر عادت کردیم هر چند یکبار از این مطالب دروغین بشنویم و اگر نشنویم باعث تعجب خواهد بود و آنوقت شاید فکر کنیم دیگر وست ویژن وجود ندارد.

هیچ وقت یادم نمیرود:

- اولین باریکه در گفتگوی ویژه خبری دو سال پیش اخبار ساعت 30/22 در مورد شرکتهای هرمی و طرح ممنوعیت آن صحبت میشد بعد از شرکت گلدکوئست از نام وست ویژن یاد کردند در آن موقع همگی فکر میکردیم از فردا وست ویژن دیگر نخواهد بود اما بعد از 2 سال میبینیم هنوز وست ویژن هست و هر روز بهتر از دیروز و پایدارتر از قبل به کار خود ادامه میدهد.

- روزیکه دفتر وست ویژن پلمب شد بعضی ها فکر میکردند که دیگر کار وست ویژن تمام شده است اما وقتیکه دفتر وست ویژن فک پلمب شد به همه نشان داد که وست ویژن گلدکوئست نیست بلکه یک شرکت قانونی و معتبر است که آمده بماند.

- روزیکه روزنامه هایی همچون همشهری و کیهان داشتند وست ویژن را با مطالب خود تخریب میکردند دیگر روزنامه ها و حتی صدا و سیما در مقابل داشتند از افتخارات وست ویژن سخن میگفتند.

حال حرف کدام را باور کنیم؟

- حرف یک روزنامه نویس بی نام و نشان که برای درج یک مطلب و فروش روزنامه، دست به هر کاری میزند تا درآمدی داشته باشد. روزنامه ای که اگر چنین مطالبی را به دروغ درج نکند خواهانی نخواهد داشت.

- واقعیت را قبول کنیم که وست ویژن گلدکوئست نیست بلکه وست ویژن موج بزرگی است که آمده ایران و ایرانی را به دنیا بشناساند و در جهت حمایت ایران و ایرانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حرف کدام را باور کنیم؟

اگر تمام روزنامه ها ، صدا و سیما و مسئولین دولتی را در کنار هم قرار دهیم خواهیم دید از بین این همه، 90 درصد از وست ویژن تعریف و حمایت کرده اند فقط 10 درصد باقیمانده با آن به مخالفت برخواسته اند.

حال بینیم دلیل مخالفت این افراد در چیست؟

- تعدادی از این افراد خود مال باخته شرکتهایی همچون گلدکوئست هستند و به خاطر درک و فهم کم آنها، تمام نتورک ها را شبیه هم میدانند برای همین با وست ویژن نیز به مخالفت میپردازند.

- تعدادی از این افراد به خاطر اینکه در وست ویژن به موفقیت نرسیدند، با وست ویژن به مخالفت میپردازند.

- تعدادی از این افراد به خاطر اینکه نتورک به زیانشان است، با کل نتورک ها از جمله وست ویژن به مخالفت میپردازند.

- تعدادی هم با مخالفت از نتورک به سود میرسند ازجمله نویسنده همین روزنامه کیهان.

حال برسیم به اینکه چرا میگوییم نویسنده روزنامه کیهان دروغ میگوید؟

مطالب درج شده در روزنامه کیهان:

وست ویژن همچنان قربانی می گیرد

در سالن ملاقات مؤسسه آنها را می بینیم. 8-7 نفری هستند و دست هركدام شان هم یكسری برگه از اسناد و مداركی كه در اختیار دارند، هست. اولین سؤالی كه برایم پیش می آید این است كه اینها همدیگر را از كجا می شناسند.

محسن عرب سرخی در جواب سؤالم می گوید: «ما همگی از مالباخته ها و شاكیان شركت وست ویژن تهران هستیم كه در طی این یك سال همدیگر را از طریق راه اندازی یك سایت مخصوص شاكیان و معترضان این مؤسسه دروغین پیدا كرده ایم و در واقع ما نمایندگان سایرین هستیم و تعداد معترضان خیلی بیش از اینهاست.»

حمیده هاشمی دیگر شاكی شركت وست ویژن هم از اقدام كیهان برای برملاساختن چهره غیرقانونی این شركت برای نخستین بار تقدیر می كند و می افزاید: «تعجب ما اینجاست كه علیرغم اینكه قوه قضائیه فعالیت این شركت را غیرقانونی اعلام كرد، این شركت نه تنها همچنان به فعالیت های گسترده خود در سراسر كشور ادامه می دهد بلكه بسیار علنی در برخی شهرها و مراكز استان ها همایش های چند صد نفری برگزار می كند و سالن اجاره می كند و سایت های اینترنتی متعدد راه اندازی می كند و نه به شكل زیرزمینی و مخفیانه بلكه كاملا شفاف تبلیغ می كند.»

او می افزاید: «حتی اگر شما به سایت این شركت مراجعه كنید، تصاویری مربوط به پخش نمایشگاه این شركت از شبكه های صدا و سیما را می توانید ملاحظه كنید كه این مسئله یا نشان از كم توجهی و بی خبری مسئولین این شبكه ها دارد و یا اینكه دست اندركاران این شركت هرمی افرادی هستند كه با برخی از مسئولان در ارتباطند و با حمایت آنها به عضوگیری و فعالیت های تبلیغاتی خود مشغولند.»

عرب سرخی می گوید: «همانطور كه در گزارش شما هم از قول برخی نمایندگان مجلس و كارشناسان آمده بود حضور شبكه های هرمی مانند وست ویژن یا آسونت بسیار خطرناك تر از خود گلدكوئیست است و یك دلیلش هم فعالیت هایی پنهانی است كه در پوشش این اقدامات صورت می گیرد.»

خوب در این متن روزنامه به چند دروغ فاحش و ضد و نقیض برخورد میکنیم که عبارتند از:

- ما همگی از مالباخته ها و شاكیان شركت وست ویژن تهران هستیم كه در طی این یك سال همدیگر را از طریق راه اندازی یك سایت مخصوص شاكیان و معترضان این مؤسسه دروغین پیدا كرده ایم و در واقع ما نمایندگان سایرین هستیم و تعداد معترضان خیلی بیش از اینهاست.

بنده یکی از خوانندگان اصلی وبلاگهای شاکی هستم و تقریبا در تمام این وبلاگها به مصلحت نظر گذاشته ام که من هم شاکی وست ویژن هستم و برای مقابله با شرکت میخواهم با شما ارتباط داشته باشم و شماره تلفن و ایمیل خود را با یک اسم مستعار داده ام اما تا به امروز هیچ تماسی با من گرفته نشده است و حال چطور این افراد از این طریق باهم تماس داشتند ... . و نیز اینان میگویند ما نمایندگان شاکیان هستیم که این نیز جای بحث و تعمل دارد.

- تعجب ما اینجاست كه علیرغم اینكه قوه قضائیه فعالیت این شركت را غیرقانونی اعلام كرد، این شركت نه تنها همچنان به فعالیت های گسترده خود در سراسر كشور ادامه می دهد بلكه بسیار علنی در برخی شهرها و مراكز استان ها همایش های چند صد نفری برگزار می كند و سالن اجاره می كند و سایت های اینترنتی متعدد راه اندازی می كند و نه به شكل زیرزمینی و مخفیانه بلكه كاملا شفاف تبلیغ می كند.

بعد مینویسد: همانطور كه در گزارش شما هم از قول برخی نمایندگان مجلس و كارشناسان آمده بود حضور شبكه های هرمی مانند وست ویژن یا آسونت بسیار خطرناك تر از خود گلدكوئیست است و یك دلیلش هم فعالیت هایی پنهانی است كه در پوشش این اقدامات صورت می گیرد.

یکجا مینویسد علنی به فعالیت مشغولند و جای دیگر ادعا دارد مخفیانه.

- در سالن ملاقات مؤسسه آنها را می بینیم. 8-7 نفری هستند و دست هركدام شان هم یكسری برگه از اسناد و مداركی كه در اختیار دارند، هست.

خوب اگر این نویسنده راست میگوید اسناد و مدارک را مستند میکرد تا حرف ایشان را قبول میکردیم.

اگر قرار بود هر کی هرچه خواست بگوید بعد به دروغ اعلام کند سند و مدرک دارد و همه قبولش کنند که سنگ رو سنگ بند نمیشد.

این نویسنده روزنامه در گزارش روز خود هرکسی را که دستگیر کرده اند و هر شرکتی که غیر قانونی است را به نوعی به وست ویژن ربط داده که با یک نگاه عمیق میفهمیم که این نویسنده یا فهم و شعور کمی دارد و یا اینکه از وست ویژن خصومت شخصی به دل دارد که نمیتواند درک کند وست ویژن با دیگر نتورکها فرق دارد شاید روش کار شبیه به هم باشد اما در اصل با هم متفاوت هستند و وست ویژن ذاتا چیز دیگریست که نادانان با کم خردی خود از درک آن عاجزند.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ یکشنبه ششم آبان 1386 و ساعت 15:30

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

انتقاد ما برای سازندگی است ...

مدتی است که من و تعدادی از وبلاگهای وست ویژن دست به حرکتی جدیدی زدیم و آن هم انتقاد سالم از کارکنان و لیدرهای وست ویژن بود که متاسفانه تعدادی از دوستان و حتی دشمنان فکر کردند که ما مخالف وست ویژن شدیم برای همین نظراتی ارائه داشتند که مجبور شدیم خیلی از این نظرات را حذف کنیم.

یک خانواده را در نظر بگیرید:

در این خانواده ممکن است اعضای خانواده باهم مشاجره سخت داشته باشند و حتی کار به جایی بکشد که باهم حرف هم نزنند. اما این خانواده هیچ وقت در سختیها همدیگر را رها نمیکنند و اگر دشمنی بخواهد ضربه ای به این خانواده وارد کند همگی گذشته ها را فراموش میکنند و با جان و دل در مقابل دشمن می ایستند.

شاید این مثل را هم شنیدید که: زن و شوهر دعوا کنند عاقلان باور کنند.

ما وبلاگ نویسان، با ایمان و اعتقادی که به وست ویژن و آقای دکتر بابایی داریم، همیشه و در همه حال از آرمانهای وست ویژن دفاع خواهیم کرد و در همه سختیها همراه و همدل وست ویژن خواهیم بود و این حرکت جدید ما (انتقاد) دلیل گفته های ماست که متاسفانه بعضیها از آن برداشت غلط دارند.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ یکشنبه ششم آبان 1386 و ساعت 11:39

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

سیلور مادر رنج كشیده وست وی‍ژن

 دوست عزیزمان وست وی‍ن تبریز FBR مطلب بسیار دردآوری رو نوشتند در این محتوا كه:

خبرها، دیگر خوشحال کننده نیستند... !!!

منم این مطلبی رو كه برای شما درج می كنم مدتها پیش و اگر دقیق بخوام بگم دو روز بعد از همون چهارشنبه  پر سؤالی كه بچه های بلاگ نویس  دور هم جع شدند  این مطلب رو نوشتم . اما تردید داشتم كه بزارمش توی بلاگ یا نه  اما حالا دوست دارم به عنوان یك همدرد دوست عزیزم FBR  و قریب به بیش از 400000 عضو پلان سیلور و ..... این مطلب را درج كنم .

قبل از اینكه بخواهید این مطلب رو بخونید بگم كه اینهایی كه من نوشتم حرفهای من تنها نیست اینها بخش بسیار كوچك و بسیار محترمانه حرفهای بخش زیادی از بچه های زحمت كش  و دلسوز و وفادار وست ویژ‍ن  است . البته اگر از افعال جمع استفاده كردم منظورم همه افراد و بزرگان وست ویژن نیست بلكه سر سخنم با آن دسته از افرادیست كه صلاحیت كاری ندارند و جمع كسیری را با بی لیاقتیها و عدم انجام وظیفه درست دچار بهران كرده اند و هیچگاه منكر زحمات بی دریغ آن دسته از عزیزان  زحمت كش وست وی‍ژن نمیشویم  و نخواهیم شد.

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ شنبه پنجم آبان 1386 و ساعت 22:36

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

خبرها، دیگر خوشحال کننده نیستند... !!!

چرا؟؟؟

شرمنده که امروز به جای اینکه پلن جدید را تحلیل کنم و از زحمات بی دریغ آقای دکتر بابایی قدردانی نمایم مطلب زیر را درج میکنم و بخاطر همین از همه عذر خواهی مینمایم.

قبلا وقتی یک خبر حتی کوچک از شرکت برای مجموعه میدادیم همه خوشحال میشدند شادی میکردند انگار خودشان به موفقیت رسیده اند چون شرکت را مال خود میدانستند.

اما دیروز برای اولین بار وقتی خبر vvinvest را به مجموعه خود میدادم واکنشی که از مجموعه شاهد بودم خیلی ناراحت کننده بود برای همین دیروز مطلبی راجع به خبر vvinvest در وبلاگ درج نکردم اما امروز خواستم شما هم بدانید که واکنش مجموعه چه بود و میدانم که وقتی چنین واکنشی از یک تیمی که متعهد به وست ویژن میباشد و ایمان کامل به آقای دکتر بابایی دارند صورت میگیرد، حتما دیگر تیمها واکنشهای مشابه ای خواهند داشت.

دیروز وقتی خبر vvinvest را به هر یک از مجموعه خود میدادم واکنش و جوابهای شبیه به هم داشتند از جمله:

- خوب که چی بشه ما که هنوز در پلن سیلورش ماندیم vvinvest را میخواهیم چیکار؟

- به جای خبر پلن جدید خبر از جایگاههای بلاکمان بده.

- لیدرها تا دیروز داشتند پلن گلد را تبلیغ میکردند از امروز هم شاهد تبلیغ پلن vvinvest خواهیم بود بابا فکری به حال پلن سیلور کنید ما پلن دیگر نخواستیم.

- عوض این خبر فکری به حال ما بکن که محصول نداریم بازاریابی کنیم.

- ...

تا دیروز وقتی خبری از پلن فرهنگی، پلن سولار، پلن گلد و ... می دادیم همه شاد میشدند و از زحمات آقای دکتر بابایی تشکر میکردند چه شد که امروز وقتی خبری از پلن جدید میدهیم همه به جای شادی اعتراض میکنند؟

دیروز برای اولین بار احساس کردم خودم نیز از این خبر زیاد شاد نمیشوم. احساس کردم اگر خبر میدادند که دیگر باند بازی در شرکت وجود ندارد و به مشکلات اعضا رسیدگی خواهد شد خیلی بیشتر از خبر فوق شاد میشدم.

مشکل کار در کجاست؟

- مشکل کار در این است که ما همیشه خبر به مجموعه های خود دادیم اما کار مفیدی نکردیم.

- همیشه گفتیم که شرکت فلان کاری انجام داده است اما هیچ وقت نتوانستیم مشکلات مجموعه خود را حل کنیم.

- همیشه گفتیم فلان پلن هم آمده است اما چون خودمان اطلاع کافی نداشتیم پلن را هم درست توضیح ندادیم و فقط مجموعه را دعوت کردیم که بیایند پلن جدید فعالیت کنند و این دعوت باعث شده مجموعه نظر بدی نسبت به پلن های جدید پیدا کنند.

- جدیدا هم که به هر یک از لیدرها میرسیم ما را دعوت میکردند پلن گلد کار کنیم در حالیکه هیچ یک از مشکلات تیم را در مورد پلن سیلور حل نمیکنند و وقتی صحبت از مشکلات کاری میکنیم میگویند دیگر پلن گلد این مشکلات را ندارد. خوب شما فکر نمیکنید مقصر اصلی خودمان هستیم و با تخریب پلن قبلی سعی میکنیم پلن جدید را به رخ بکشیم؟

باید قبول کنیم هیچ نتورکی نمیتواند به پای وست ویژن در ایران برسد و اگر قرار باشد نتورک کار کنیم حتما وست ویژن کار خواهیم کرد اما میدانید چرا بعضیها وست ویژن را رها میکنند و وارد نتورک دیگر میشوند؟

نتورکهای جدید برای اینکه دیگران را وارد نتورک خود کنند از کلمه ساپورت قوی استفاده میکنند که متاسفانه جدیدا این کلمه در بین وست ویژنهای نه تنها کم رنگ شده بلکه از بین هم رفته و دقیقا این ساپورت است که به خاطر نبودنش باعث شده دیگر از خبرهای جدید شرکت وست ویژن خوشحال نشویم و برای همین در روزهای بعد در مورد ساپورت تحلیل خواهم داشت.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه سوم آبان 1386 و ساعت 13:10

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

وست ویژنی های حاشیه نشین

دوستان سلام. امروز تصمیم دارم مطلبی بنویسم که شاید در ابتدا باعث شود که فکر کنید با مطالب اخیر وبلاگ های دیگر در تناقض است ولی خواهش می کنم این مطلب را تا پایان با دقت بخوانید و زود تصمیم گیری نکنید.

فکر می کنم همه ی شما قبول دارید که وست ویژن پرحاشیه ترین بازاریابان و پرحاشیه ترین لیدرها را دارد. اگر قبول ندارید سری به نت ورکرهای فعال در سایر نت ورک ها بزنید. حتما همه ی شما عزیزان قبول دارید که حداقل در زمان حال و در کشور عزیزمان فعالیت در وست ویژن ساده تر از فعالیت در هر نت ورک دیگری است، اما این که چرا بسیاری از افراد فعال در سایر نت ورک ها موفق تر از ما هستند و به خود اجازه می دهند کار خود را به عنوان کاری بهتر از کار ما معرفی نمایند تا حدود زیادی به خودمان بر می گردد.

حقیقت این است که افراد فعال در سایر نت ورک ها با خود می گویند ما که شرکتی در دسترس و قابل اعتماد نداریم، محصول خوب هم که نداریم و اگر هم داریم به راحتی به دستمان نمی رسد. برای نقد کردن پورسانت ها هم که نمی توانیم به کسی پناه ببریم. شرکتمان هم که قوانین و ضوابط مشخص ندارد پس باید خودمان کاری کنیم تا بتوانیم موفق شویم. اما ببینیم چه کاری از دست این افراد برمی آید؟

...

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه سوم آبان 1386 و ساعت 12:36

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

vvinvest

یکی دیگر از افتخارات شرکت وست ویژن راه اندازی شدVVInvest

همانطور که اطلاع دارید تب سرمایه گذاری در اینوست در میان نتورکرها بالا گرفته و اینروزها از در و دیوار خبر اینوست های جدید بگوش میرسد که به بعضی از اینگونه شرکتها هایپ گفته میشود همانطور که از اسمش پیداست (HYIP) بسیار اغوا کننده است چون در بعضی از انواع اینوست به سرمایه گذاران حتی بصورت ساعتی سود میدهند و گاها این سود به ماهیانه ۵۰٪ هم میرسد. ادعای اینان اینست که ما در پروژه های کلان و تورم زا سرمایه گذاری میکنیم و حتی در بازار فارکس هم سودهای سرشاری میبریم و به همین جهت به سرمایه گذاران خود هم سود خوبی میدهیم ولیکن تجربه نشان داده که عمر اینگونه شرکتها بدلیل عدم خروجی کوتاه میباشد ولی در بین اینگونه شرکتها، هستند اینوست هایی که این سرمایه ها را در پروژه های سود زا سرمایه گذاری میکنند و برای خود خروجی های متفاوت ایجاد میکنند و درصدی نه بصورت هایپ به سرمایه گذاران خود میدهند که باز هم این مبلغ سود بالایی نسبت به بازار است

...

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ پنجشنبه سوم آبان 1386 و ساعت 11:34

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

فریاد از درد بی لیدری ...

(قسمت دوم)

به یاد دارم،

از زمانیکه شرکت وست ویژن تاسیس شد تا به امروز همه نوع بحران و همه نوع مشکلات سر راه شرکت و بازاریابان شرکت بوده است. یک روز بحران قانون، یک روز مشکل نرسیدن محصول، یک روز بحران پلمپ دفتر شرکت، یک روز مشکل بسته بودن سایت، یک روز بحران دستگیری اعضا توسط مامورین به خاطر فعالیت نتورک، یک روز مشکل از دست دادن لیدر و خیلی بحرانها و مشکلاتی که همه بدانها واقف هستید. خوشبختانه شرکت و بازاریابان شرکت همه آن بحرانها و مشکلات را با موفقیت سپری کرده اند. آن بحرانها و مشکلات باعث شده است پیکره شرکت وست ویژن قویتر شود و بازاریابان آن نیز مصمم تر به کار خود ادامه دهند.

اگر شرکت وست ویژن را به یک درخت تشبیه کنیم آقای دکتر بابایی ریشه این درخت، کارکنان شرکت و تاپ لیدرها تنه این درخت، لیدرها ساقه های این درخت و بازاریابان برگهای این درخت میباشند و اگر بحرانها و مشکلات را به عنوان آفت درخت بدانیم، تقریبا درخت وست ویژن هر ماه دچار آفتی بوده که باعث شده برگهای زرد بریزند و فقط برگهای سبز بمانند و این ریزش برگهای زرد باعث تقویت دیگر قسمتهای درخت شده است و هر چه برگهای زرد میریزند درخت وست ویژن پربارتر میشود. اما،

جدیدا درخت وست ویژن دچار آفتی شده که از درون درخت بوجود آمده است نه از خارج (درد درونی را باید از درون درمان کرد)، اگر چاره ای بدان نشود باعث ریزش تمامی برگها خواهد شد و این ریزش باعث صدمه دیدن ساقه و تنه درخت نیز خواهد شد و در نهایت باعث افتادن درخت میشود. آیا درختی بی برگ را میتوان درخت نامید؟

حال آفت جدید چیست؟

آفت جدید پوسیدگی است که در تنه درخت بوجود آمده است و این پوسیدگی باعث شده ساقه ها، خشک و برگها، زرد شوند و هرچه پیش رویم، چیزی جز نابودی درخت نخواهیم دید.

آقای دکتر بابایی برای اینکه درخت وست ویژن را قویتر نمایند و فقط بازاریابان متعهد و با ایمان بمانند دست به اقدامات جالبی زده اند که در نوع خود بی نظیر میباشد و شعاری داده اند مبنی بر اینکه برگهای زرد باید بریزند. شعاریکه بر واقعیت دلالت دارد و باید آنرا قبول کرد چون برگهای زرد مضر هستند و انرژی درخت را بیهوده مصرف میکنند. اما آیا برگهایی که میریزند همگی زرد هستند؟

ما همه از کارشکنی لیدرهای سطح پایین و بازاریابان سخن گفتیم، اما اصلا از کارکنان و تاپ لیدرها که تنه درخت را تشکیل میدهند سخنی نگفته ایم. مشکل امروز وست ویژن رابطه نزدیکی با تنه درخت دارد نه جای دیگر. میدانید در نتورک مارکتینگ همه وابسته به هم هستند و وقتی کارشکنی از طرف کارمند یا تاپ لیدر صورت میگیرد زنجیروار به آخرین عضو نیز انتقال می یابد که در این حالت آنهاییکه ضعیف هستند کار را رها کرده میروند و وقتی این کارشکنی ها بیشتر شود باعث خواهد شد تعدادی از لیدرها و بازاریابان قوی هم از کار دست بردارند و وقتی این کار شکنی ها از حد خود گذشت اکثر لیدرها کار را رها میکنند و میروند.

آیا این افراد که به خاطر کارشکنی و باند بازی کارکنان و تاپ لیدرها رفتند برگهای زرد بودند!؟

قطعا اینطور نیست چون اینان دقیقا افرادی هستند که در سخت ترین بحرانها مانند و از وست ویژن دفاع کردند و اگر اینان نبودند شاید شرکت وست ویژن به این درجه از اعتبار نمیرسید. پس چطور به اینها میتوان گفت اینان برگهای زردی هستند که باید بریزند. اگر به این افراد برگهای زرد بگوییم پس وست ویژن اصلا برگ سبزی ندارد!!!

حرفی که آقای دکتر بابایی زدند این روزها اشتباه تعبیر میشود و هر کسی از کارشکنی ها اعتراضی دارد با شعار برگهای زرد باید بریزند وی را خفه  میکنند. آیا درست است کسی که در بحرانها و سختیها همراه و هم دل وست ویژن بوده امروز به خاطر کارشکنی ها مجبور شده کار را رها کند، به آنها گفت: برگهای زرد باید بریزند و با ایمانها بمانند؟

ایمان برای چه؟ برای اینکه بمانند و تلف شدن مجموعه های خود را که با خون دل جمع کرده اند را ببینند؟

آقای دکتر بابایی وقتی امروز فریاد از درد بی لیدری میزنیم زنگ خطری است که وست ویژن بدان دچار شده است و دلیل آن هم این است که دیگر لیدری نمانده که به داد بازاریابان برسد، دیگر کسی نمانده که مشکلات بازاریابان را حل کند، دیگر فردی نمانده که با خلوص نیت محصول به پایین دستیها برساند، آنهایی مانده اند که فقط به فکر خود و جیبهای خود هستند نه به فکر وست ویژن و بازاریابان آن. اگر مدتی جلوی در آمد آنها را بگیرید، آنوقت خواهید دید که، همین افراد دشمنان سرسخت وست ویژن شده اند.

باید چاره ای اندیشید تا ساقه ها و برگهای سبز وست ویژن به آغوش دشمنان نیافتد.

نوشته شده توسط محمد در تاريخ چهارشنبه دوم آبان 1386 و ساعت 14:15

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

شاید این اتفاق برای تک تک شما عزیزان هم بارها وبارها افتاده باشد همانطور که برای من بارها و بارها اتفاق افتاده !!!؟؟؟

"طرز تفکر غلط ، رها کردن نتورک"

چرا ؟؟؟

طبیعی است تمام افرادی که وارد این صنعت میشوند و قصد کار کردن را دارند شبانه روز در حال کلنجار رفتن با دقدقه های فکری خود در ارتباط با توانستن یا نتوانستنند!!! توانستن انجام کارها یا نتوانستن!!! به طور ساده تر کلنجار رفتن با موانع ذهنی که باعث ایجاد توهم نتوانستن میشود!!! این موانع چیستند؟؟؟

تمامی عوامل منفی خارجی که مانع از تمرکز بر روی توانمندی ها میشود!!! تعداد این عوامل هم کم نیستند!!!

شاید ندیدن آموزش باشد!!! شاید جو منفیه جامعه باشد!!! شاید خانواده!!! شاید بهترین دوستان ما!!! شاید همسر و فرزندان ما!!!  و شاید هم طرز تفکر غلط ما به دلیل نداشتن آگاهی کافی در ارتباط با این صنعت و آینده ای که میتوان از این طریق برای خودمان و عزیزانمان رقم بزنیم باشد!!! و شاید های زیادی که اگر قرار باشد روی کاغذ نوشته شوند شاید ده ها صفحه شوند!!! شایدهایی که همه میدانند همه اش بهانه است !!!

میخواهم به همه شما عزیزان این را بگویم!!! همه ما نتورکرها و حتی افرادی که نتورک هم کار نمیکنند به راحتی میتوانیم ساعت ها در مورد عواملی و یا همان شایدهایی که مانع از کار کردن درست ما میشود صحبت کنیم اما من یک دلیل قانع کننده برای ماندن خودم و کار کردنم دارم آن هم این است :

نتورک مارکتینگ سالم تنها کاری است که به مردم عادی مجال داشتن درآمد میلیونی را با سرمایه اندک وبدون هیچ هزینه اضافی به همراه زمان فراغت کامل و لذت بردن از انجام کارهایی که دوستشان دارند را میدهد !!!

نظر شما چیست؟؟؟

منبع: تیم آموزشی وست ویژن

نوشته شده توسط محمد در تاريخ چهارشنبه دوم آبان 1386 و ساعت 13:46

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت

کسی نخواهد آمد ...

دیگه وقتش شده

دیگه دست رو دست گذاشتن و منتظر موندن جز اینکه به سرازیری نیستی بکشوندمون کار دیگه ای برامون نمیکنه آخه منتظر بمونیم که چی بشه؟ منتظر بمونیم که یکی بیاد مارو از این مشکلات نجات بده. که با شرایط موجود و طبق تجربیات به دست اومده یک امر واهی بیش نیست و کسی نخواهد آمد. هیچ کس بهتر ازخود ما نمیتونه این مشکلاتو حل کنه ، چون خودمون این مشکلاتو به وجود آوردیم. پس باید خودمونم حلش کنیم.

...

ادامه مطلب ...

نوشته شده توسط محمد در تاريخ سه شنبه یکم آبان 1386 و ساعت 17:53

نظرات شما نشان دهنده شخصيت شماست پس مراقب شخصيت خود باشيد. لينك ثابت